وکتور خوشنویسی جان و جهان من تویی

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

وکتور خوشنویسی جان و جهان من تویی

وکتور خوشنویسی جان و جهان من تویی وکتوری هنرمندانه از شعری زیباست که با خطی خوش نوشته شده،خط زیبای به کار رفته در این وکتور گویای حس شیرین درون شعر است و احساسات لطیفی را به مخاطب القا می کند.

جان و جهان من تویی

خطاطی این طرح دلنشین به صورت دستی بوده و همین دستی نوشته شدن سبب می شود حس خوب طرح تا این جاری و ملموس باشد.

شما می توانید انواع طرح هایی که با خط زیبا به طور دستی نگارش شده اند را در سایت تربچه مشاهده نمایید و با استفاده از آنها به طرح های گرافیکی خود رنگ و بویی هنری و جدید ببخشید.

این طرح برای چه اموری مناسب است؟

این طرح ناب و جذاب در کاربرد وسیع الطیف است و شما برای بسیاری از امور از طراحی برای ماگ و تیشرت گرفته تا طراحی استیکر برای نصب روی دیوار می توانید از این طرح استفاده کنید.

ضمن اینکه می توانید این طرح چشم نواز را به صورت تابلو نیز مورد استفاده قرار دهید و فضای خانه یا محل کارتان را با اثری هنر محور آذین ببخشید.

مشخصات این طرح چیست؟

طرح فوق با فرمت eps بر روی سایت قرار گرفته و رزولوشن آن نامحدود است،همچنین کیفیت این طرح عالی است و برای استفاده در طراحی ها مناسب می باشد.

شما با خرید این وکتور فایل لایه بازی دریافت می کنید که امکانی عالی به شمار می رود برای کسانی که قصد ویرایش و استفاده از طرح را دارند.

تنها کافی است پس از خرید طرح با استفاده از نرم افزارهای برداری همچون ایلاستریتور ویرایشات مدنظرتان را بر روی طرح پیاده سازی کنید و طرح را برای خود شخصی سازی نمایید.

ارسال دیدگاه

قیمت : 70,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام