خوشنویسی ساقیا آمدن عید مبارک بادت

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

خوشنویسی ساقیا آمدن عید مبارک بادت

خوشنویسی شعر ساقیا آمدن عید مبارک بادت با کیفیت عالی و خط شکسته، خطاطی و اجرا شده است. این طرح با فرمت برداری در ابعاد و رزولوشن نامحدود قابل ارائه می باشد.

ساقیا آمدن عید مبارک بادت               وان مواعید که کردی مرواد از یادت

در شگفتم که در این مدت ایام فراق               برگرفتی ز حریفان دل و دل می‌دادت

برسان بندگی دختر رز گو به درآی               که دم و همت ما کرد ز بند آزادت

شادی مجلسیان در قدم و مقدم توست               جای غم باد مر آن دل که نخواهد شادت

شکر ایزد که ز تاراج خزان رخنه نیافت               بوستان سمن و سرو و گل و شمشادت

چشم بد دور کز آن تفرقه‌ات بازآورد               طالع نامور و دولت مادرزادت

حافظ از دست مده دولت این کشتی نوح               ور نه طوفان حوادث ببرد بنیادت

شعر فوق از غزلیات خواجه شمس‌الدین محمد شیرازی متخلص به “حافظ”، غزلسرای بزرگ و از خداوندان شعر و ادب پارسی است. وی حدود سال ۷۲۶ هجری قمری در شیراز متولد شد. علوم و فنون را در محفل درس استادان زمان فراگرفت و در علوم ادبی عصر پایه‌ای رفیع یافت. خاصه در علوم فقهی و الهی تأمل بسیار کرد و قرآن را با چهارده روایت مختلف از بر داشت. “گوته” دانشمند بزرگ و شاعر و سخنور مشهور آلمانی دیوان شرقی خود را به نام او و با کسب الهام از افکار وی تدوین کرد.

دیوان اشعار او شامل غزلیات، چند قصیده، چند مثنوی، قطعات و رباعیات است. وی به سال ۷۹۲ هجری قمری در شیراز درگذشت. آرامگاه او در حافظیهٔ شیراز زیارتگاه صاحبنظران و عاشقان شعر و ادب پارسی است.

خوشنویسی چیست؟

خوشنویسی یا خطاطی به معنی زیبانویسی یا نوشتن همراه با خلق زیبایی است و فردی که این فرایند توسط او انجام می‌گیرد خوش‌نویس نام دارد، به ویژه زمانی که خوشنویسی حرفه‌‌ ی شخص باشد. گاهی درک خوشنویسی به عنوان یک هنر مشکل است. به نظر می‌رسد برای درک و لذت بردن از تجربه بصری خوشنویسی باید بدانیم خوشنویس افزون بر نگارش یک متن، سعی داشته اثری هنری با ارزش‌های زیبایی شناختی خلق کند.

از این رو خوشنویسی با نگارش سادهٔ مطالب و حتی طراحی حروف و صفحه‌آرایی متفاوت است. همچنین از آنجایی که این هنر جنبه‌هایی از سنت را در دل خود دارد باید آن را تا حدی از تایپوگرافی که مبتنی بر ارزش‌های گرافیکی مدرن و کارهای چاپی است متمایز کرد.

 

کاربرد وکتور شعر ساقیا آمدن عید مبارک بادت

استفاده ازوکتور خوشنویسی ساقیا آمدن عید مبارک بادت میتواند در طراحی آثار خلاقانه ، ایرانی و با مفهوم ویژه عید نوروز کمک شایانی به طراح نماید. استفاده از خط خوشنویسی ایرانی در طرح های ملی و مذهبی میتواند نماد اصالت و فرهنگ ایرانی را به مخاطب خود القا نماید. طرح خطاطی نوروز قابل استفاده در طراحی انواع تقویم و سررسید، سالنامه، ماگ و لیوان، هدایای تبلیغاتی نوروزی، کارت پستال و… کاربردهای فراوانی داشته باشد.

 

ویژگی های طرح وکتور خوشنویسی ساقیا آمدن عید مبارک بادت

ابعاد نامحدود

رزولوشن نامحدود

مد رنگی دلخواه

فرمت EPS

قابل استفاده در ایلوستریتور

نحوه خرید و استفاده از طرح

جهت خرید طرح، پس از ثبت نام در سایت، حساب کاربری خود را از طریق پنل کاربری شارژ نموده، سپس مجدداً به صفحه طرح مراجعه کنید و روی دکمه دانلود تکی کلیک نمایید.

فایل طرح به صورت فشرده RAR می باشد که توصیه می کنیم جهت باز نمودن فایل RAR از نرم افزار Winrar استفاده نمایید.

فایل های وکتور که فرمت EPS , AI دارند نیز باید در نرم افزار ایلوستریتور باز شوند.

 

جهت مشاهده دیگر آثار، به صفحه خطاطی و خوشنویسی مراجعه فرمایید.

ارسال دیدگاه

برچسب ها :

قیمت : 30,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام