وکتور شعر بی خبرم از تو و من تاب ندارم

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

وکتور شعر بی خبرم از تو و من تاب ندارم

تصویری که مشاهده می کنید جلوه ای زیبا از شعری ناب است که حجت اشرف زاده این شعر را به آواز درآورده، این وکتور زیبا و هنرمندانه را می توانید برای امور مختلف گرافیکی استفاده نمایید.

تحلیل وکتور شعر بی خبرم از تو و من تاب ندارم

این وکتور هنرمندانه به تصویر درآوردن شعری زیبا با خطی خوش است که به صورت دستی به رشته ی تحریر درآمده و اثری زیبا و مانا را از خود به جای گذاشته است.

طرح هایی که به صورت دستی نگارش شده اند به خوبی احساسات هنری و لطیف را از پس کلمات به قلب بیننده می نشاند.

این طرح جذاب به شما این امکان را می دهد که استفاده های گسترده ای از طرح داشته باشید و برای زیباسازی امور مختلفی از آن می توانید استفاده نمایید.

کاربرد های وکتور شعر

از این وکتور می توانید برای موارد مختلفی چون :

  • استیکر دیواری
  • چاپ بر روی تیشرت
  • چاپ بر روی ماگ
  • به صورت تابلو

و…. استفاده نمایید.

مشخصات و ویژگی های فنی وکتور شعر به چه صورت است؟

این وکتور هنرمندانه در کنار تمام ویژگی های زیبایی که دارد از لحاظ فنی نیز طرحی مناسب به شمار می رود، رزولوشن و ابعاد این وکتور نامحدود است و با فرمت EPS بر روی سایت قرار گرفته است.

فایلی که پس از خرید طرح به شما تحویل داده می شود فایل لایه باز است، با دریافت فایل لایه باز شما به سادگی می توانید با کمک نرم افزار ایلاستریتور طرح مورد تغییر قرار دهید و طبق خواست خود طرح را ویرایش کنید.

پس از ویرایش؛ طرح آماده ی استفاده برای رفع نیازهای گرافیکی و هنرمندانه ی شما می باشد.

با مراجعه به سایت تربچه، ارائه دهنده ی انواع طرح های خوشنویسی دستی می توانید به سادگی از میان بیش از ده ها طرح، طرحی مطابق با سلیقه ی خود را انتخاب و خریداری نمایید.

ارسال دیدگاه

قیمت : 60,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام