وکتور و ان یکاد الذین کفرو

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

وکتور و ان یکاد الذین کفرو

آیه ی شریفه ی و ان یکاد الذین کفرو که با خط خوش به خوبی حس معنوی و جذاب خود را به مخاطب القا می کند طرحی جذاب و هنرمندانه است که می توانید از سایت تربچه دریافت نمایید.

تحلیل وکتور و ان یکاد الذین کفرو

آیات شریفه ی قرآن کریم به خودی خود به صورت مکتوب نیز دارای عظمت و جلالی گیرا هستند وقتی این گیرایی با رایحه ی هنر ترکیب می شود عطر خوش توانمندی و هنرمندی را به مشام می رساند.

خاصه در این طرح شاهد هنرنمایی دستان توانمند خوشنویسان هستیم، این طرح که نوشته شده ی آیه شریفه ی و ان یکاد است به صورت دستی به رشته ی تحریر درآمده و این نگارش مکتوب به صورت دستی نیز به انتقال حس و افزایش زیبایی کمک بسیاری کرده است.

این طرح را می توانید برای موارد گرافیکی مختلفی مورد استفاده قرار دهید و از جلوه زیبای هنر در آن بهره مند شوید.

کاربرد های وکتور و ان یکاد الذین کفرو

از این وکتور می توانید برای موارد مختلفی استفاده نمایید؛ مثلا این طرح می تواند تابلویی جذاب و زیبا باشد که برای منازل، ادارات و …. می توانید از آن استفاده نمایید.

به طور کلی برای هر طرح گرافیکی که نیازمند این آیه ی شریفه باشد می توانید از وکتور فوق استفاده نمایید.

ویژگی ها و مشخصات وکتور و ان یکاد

این وکتور با کیفیت عالی و رزولوشن و ابعاد نامحدودی در سایت قرار داده شده است، همچنین فرمت این فایل EPS می باشد و به صورت فایل لایه باز پس از خرید به شما تحویل داده می شود.

برای شخصی سازی این طرح پروسه ای آسان را پیش رو دارید، کافی است طرح را خریداری نمایید و سپس با استفاده از نرم افزار ایلاستریتور تغییرات لازم را اعمال نمایید تا به طرح دلخواهتان دست یابید.

با مراجعه به سایت تربچه، ارائه دهنده ی انواع طرح های خوشنویسی دستی می توانید به سادگی از میان بیش از ده ها طرح، طرحی مطابق با سلیقه ی خود را انتخاب و خریداری نمایید.

ارسال دیدگاه

برچسب ها :

قیمت : 49,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام