خوشنویسی چهار قل

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

خوشنویسی چهار قل

خوشنویسی چهار قل وکتوری زیبا حاوی چهار سوره از قرآن کریم است که به چهار قل معروف هستند و با خط خوش به صورتی دستی نگارش شده اند.

وکتور خوشنویسی چهار قل به صورت برداری

این وکتور جذاب و دلنشین با توجه به طرحی که دارد بسیار کاربردی است و شما با یکبار پرداخت مبلغ خرید طرح می توانید از آن برای طراحی های مختلفی استفاده کنید.

از طرح استیکرهای دیواری گرفته تا تابلو در ابعاد مختلف برای همه ی مکان ها ازجمله منازل،ادرات و…. می توانید از این وکتور استفاده نمایید.

به طور کل طرح هایی که بر اساس خوشنویسی اشعار،آیات یا…. نگارش شده و بر روی سایت تربچه قرار گرفته اند از جمله طرح هایی هستند که مخاطبان بسیاری دارند و به چشم عموم مخاطبان خوش می آیند.

کافی است شما موضوع و متن مورد نظرتان را بیابید و به سادگی آن را از سایت خریداری نمایید و چاپ کنید.

شخصی سازی طرح به چه صورت است؟

پس از خرید فایلی به شما تحویل داده می شود که لایه باز است و فرمت آن eps می باشد، شما می توانید این فایل لایه باز را در نرم افزار های برداری همچون ایلاستریتور اجرا کرده و ویرایشات لازم را بر روی آن اعمال کنید تا به نتیجه ی منطبق با خواستارتان برسید.

از دیگر ویژگی های این طرح می توانیم به رزولوشن نامحدود آن و کیفیت عالی که دارد اشاره کنیم،ویژگی های فایل به همراه جنبه های هنری آن کنار هم سبب شده اند تا انتخاب و خرید این طرح انتخابی هوشمندانه و کاربردی باشد.

ارسال دیدگاه

برچسب ها :

قیمت : 49,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام