وکتور کالیگرافی ماه رمضان

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

وکتور کالیگرافی ماه رمضان

وکتور کالیگرافی ماه رمضان با فرمت EPS و با کیفیت عالی در ابعاد و رزولوشن نامحدود قابل دریافت می شود. طرح خوشنویسی ماه رمضان به مناسب فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان، توسط تیم طراحی و گرافیک سایت تربچه، طراح و ارائه شده است. وکتور کالیگرافی ماه رمضان به صورت دستی خطاطی شده و در نرم افزار ایلوستریتور اجرا شده است. برای استفاده این طرح در ابعاد و رزولوشن دلخواه، از نرم افزار ایلوستریتور استفاده نمایید.

رهبر معظم انقلاب نیز در رابطه با اهمیت ماه مبارک رمضان در سال ۹۸ اینطور فرمودند :

دوستان عزیز! ماه رمضان فرصت خیلی خوبی است، فرصت بسیار خوبی است. البتّه فرصت تبلیغ است، فرصت تبیین است، فرصت اُنس با مردم است، فرصت کمک به فقرا است لکن از همه‌ی اینها بالاتر، فرصت تعبّد است، فرصت تقرّب است، فرصت روزه‌ای است که میگیرید، فرصت نشستن سر سفره‌ی رحمت الهی،‌ سر سفره‌ی ضیافت الهی است. این سفره‌ی ضیافتی که میگویند، این ضیافت، همین روزه‌ی شما است، همین نافله‌ی شما است، همین نماز شما است که به جا می‌آورید.

البتّه اعمال ماه رمضان خیلی زیاد است؛ شما ملاحظه کنید در اقبال سیّدبن‌طاووس، برای هر شب چقدر اعمال، چقدر نمازهای مختلف و گوناگون [ذکر میکند] که ما واقعاً بعضی‌مان قاصریم، بعضی‌مان [هم] جاهل به اهمّیّت این کارها هستیم -که حالا محلّ [بحث نیست]- لکن یک قدرِ‌‌‌متیقّن‌هایی، یک قدرِ‌اقل‌هایی وجود دارد که اینها را نباید از دست داد.

ارسال دیدگاه

قیمت : 35,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام