وکتور کتیبه اسلیمی قدیمی

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

وکتور کتیبه اسلیمی قدیمی

نقوش اسلیمی و تذهیب یکی از پر کاربرد ترین طرح هایی هستند که از گذشته تا امروز با فرهنگ و هنر ایرانیان درآمیخته اند. وکتور کتیبه اسلیمی قدیمی با کیفیت فوق العاده و با ساختاری برداری با فرمت AI طراحی شده و قابل دریافت است. وکتور اسلیمی فوق توسط تیم طراحی و گرافیک سایت تربچه، طراحی و با بهترین کیفیت ارائه می شود. طرح فوق قابلیت استفاده در طراحی بسته بندی های مختلف مانند: شکلات، قهوه، مواد شوینده و بهداشتی، جعبه ، جلد کتاب و… خواهد بود.

طرح اسلیمی

اسلیمی گونه‌ای از نقش و نگار است شامل خط‌های پیچیده و منحنی‌ها و قوس‌های دورانی مختلف که در تزئینات و کتیبه‌ها و بعضی دیگر از کارهای نقاشی ترسیم می‌کنند. اسلیمی گاهی به صورت نقش اصلی و زمانی همراه با دیگر طرحها، در معماری، کتاب‌آرایی و هنرهای صناعی به‌کار رفته‌است.
عبارت اسلیمی منسوب به اِسْلیم، صورت ممال واژهٔ اسلام است و به این جهت گاهی آن را اسلامی نیز خوانده‌اند. اسلیمی یکی از هفت نقش اصلی در نگارگری سنتی ایران است.
اسلیمی نمودار تجریدی «درخت زندگی» یا صورت عام درخت به ویژه درخت تاک است که با گردش‌ها و پیچش‌های پی در پی و هماهنگ شاخه‌های آراسته به برگ‌ها و نیم برگ‌ها و گره‌های آن از پایه‌ای که بند اسلیمی خوانده می‌شود، می‌روید و با نظمی خاص و شکلی چشم‌نواز که میان اجزاء آن وجود دارد، طرحی ویژه از درخت را ارائه می‌دهد.تمام منحنی‌های اسلیمی جهتی به درون و جهتی به بیرون دارند که جزء ذات اسلیمی است که این گرایش به بی‌نهایت دارد و نشانی از جاودانگی در اسلیمی به‌شمار می‌رود.اسلیمی طرحی است متشکل از قوس‌های دورانی زیبا که با چنگ‌ها، ماهیچه‌ها، سرچنگ‌ها، گره‌ها و انشعاب‌های مناسب کامل می‌شود و زیبایی و شکوه خاصی را دربر می‌گیرد.

استفاده از نقوش اسلیمی و تذهیب در صنایع بسته بندی

یکی از دغدغه های همیشگی تیم گرافیک سایت تربچه ، عدم استفاده صنایع تولید و بسته بندی از نقوش اصیل ایرانی و اسلامی در طراحی بسته بندی محصولاتشان بوده است. به راستی چرا باید طرح های بسته بندی محصولات ایرانی به سبک محصولات اروپایی طراحی شوند؟! چرا نباید از هنر و فرهنگ ایرانی که آمیخته با دین اسلام است در بسته بندی محصولات ایرانی استفاده کرد؟!

متاسفانه یکی از اصلی ترین دلایل عدم استقبال صنایع بسته بندی از این موضوع هزینه های بالای طراحی آثار اسلیمی و تذهیب است، چرا که طراحی این نقوش دقت، ظرافت و زمان زیادی برای اجرا نیاز دارد و بالطبع هزینه های میلیونی و زیادی را به تولید کننده تحمیل خواهد کرد.

تیم طراحی و گرافیک سایت تربچه با جذب طراحان مجرب و کارآزموده، توانسته است با تولید آثار فاخر و اصیل اسلیمی، گامی موثر در ایجاد تحول در طراحی و بسته بندی محصولات ایرانی ایجاد نموده و هزینه ی طراحی و تولید آثار تذهیب و اسلیمی را تا حد غیر قابل باوری کاهش دهد!. علاوه برآن با ارائه فایل وکتور طرح که امکان ویرایش و استفاده نامحدود را برای طراحان فراهم می کند، تولید کننده را از پرداخت هزینه های مجدد برای ویرایش و اعمال تغییر در طرح بی نیاز خواهد نمود.

نمونه های استفاده از کتیبه اسلیمی در طراحی بسته بندی

مزیت های وکتور کتیبه اسلیمی قدیمی

قابل استفاده در ابعاد و رزولوشن نامحدود با کیفیت فوق العاده
قابل ویرایش و تغییر رنگ دلخواه (در نرم افزار ایلاستریتور)
امکان چاپ در تعداد نامحدود و دلخواه
قیمت فوق العاده پایین و مقرون به صرفه
قابلیت استفاده در زمینه های مختلف و مورد نیاز بسته بندی

نرم افزار مورد نیاز

طرح کادر و نشان اسلیمی فوق در نرم افزار Adobe Illustrator طراحی و اجرا شده است . پیشنهاد می شود جهت بهره مندی نامحدود از طرح(ویرایش، رنگ آمیزی، ابعاد و رزولوشن نامحدود)، از نرم افزار ایلاستریتور استفاده نمایید.

 

ارسال دیدگاه

برچسب ها :

قیمت : 35,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام