کارت ویزیت آرایشگاه زنانه

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه

طراحی کارت ویزیت برای آرایشگاه زنانه می تواند یکی از موثر ترین انواع تبلیغات برای یک آرایشگاه باشد.آرایشگاه های زنانه به سبب این که عمدتا نوبت دهی خود را به وسیله ی تلفن انجام می دهند کارت ویزیت می تواند یکی از واجبات این کسب و کار باشد.

لزوم کارت ویزیت برای آرایشگاه زنانه

حضور فردی که میکاپ، شینیون و یا هر خدمات آرایشگاهی دیگری بر روی وی باشد در یک مجلس نوعی تبلیغ برای آرایشگاه است و سایرین از فرد،آرایشگاهی که مراجعه کرده را می پرسند در این موقعیت ارائه کارت ویزیت می تواند مشتریان زیادی را برای آرایشگاه جذب کند.

ضمنا می توان آدرس شبکه های اجتماعی حاوی نمونه کار را نیز بر روی کارت ویزیت درج نمود و به این طریق نیز تبلیغات انجام داد.

پس کارت ویزیت برای کاری همچون آرایشگاه زنانه نیز می تواند بسیار مفید باشد، کارتی جذاب که در عین سادگی خلاقانه نیز هست انتخابی مناسب برای آرایشگاه زنانه است.

رنگ طلایی کارت و وجود المان های سنتی و تزیینی بر روی آن سبب شده کارتی جذاب و حرفه ای طراحی شود که برای آرایشگاه های زنانه بسیار مناسب است.

ویژگی ها و مشخصات کارت ویزیت مناسب برای سالن های زنانه به چه صورت است؟

فایلی که شما از سایت دریافت می کنید به صورت لایه باز است، کارت ویزیت آرایشگاه زنانه قابلیت این را دارد که به وسیله ی فوتوشاپ تغییرات لازم مطابق با طرحی که میخواهید را بر روی آن ایجاد کنید تا در نهایت کارتی با طرح پایه ای جذاب و تغییراتی دلنشین را ارائه دهید.

ابعاد طرح فوق ۹*۶ می باشد و با رزولوشن ۳۰۰PPI و همچنین مد رنگی   CMYKآماده ی استفاده می باشد.

فرمت این طرح PSD می باشد و به صورت دو طرفه در ابعاد استاندارد کارت ویزیت لمینت طراحی و اجرا شده است.

با خرید طرح و اجرای تغییرات لازم بر روی آن می توانید کارت ویزیتی زیبا و حرفه ای را ارائه دهید و هنر گرافیک خود را به خوبی به نمایش بگذارید.

ارسال دیدگاه

برچسب ها :

قیمت : 45,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام