کارت ویزیت آرایشگاه زنانه جدید

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه جدید

یکی از مواردی که در طراحی یک کارت ویزیت اهمیت دارد رنگ انتخابی کارت است،رنگ به تناسب موضوع کارت ویزیت و رنگ از لحاظ جذابیت بصری.

به طور مثال هرگز کارت یک باشگاه پرورش اندام را صورتی رنگ با المان گل های بهاری انتخاب نمی کنیم بلکه به سمت رنگ های تیره تر که تداعی گر قدرت هستند می رویم.

کارت فوق با توجه رنگ صورتی زیبایی که دارد کارتی مناسب برای کارت ویزیت آرایشگاه های زنانه است ضمن اینکه المان هایی از جمله گل و پاپیون که بر جای جای کارت آمده است به زیبایی بیشتر آن افزوده و حس شادی را به خوبی القا می کند.

تناسب و المان ها منطبق با قوانین طراحی و گرافیک در نهایت کارت ویزیتی را حاصل کرده که می تواند همراهی ماندگار برای یک سالن زیبایی زنانه باشد.

به طور کل طراحی با رعایت قوانین استاندارد گرافیکی آیتمی است که در طراحی تمام کارت ویزیت های سایت تربچه رعایت شده؛برای درک بهتر تناسب میان رنگ و المان و موضوع می توانید نمونه های بیشتری را در سایت مشاهده نمایید.

ویژگی های این طرح چیست؟

این طرح کارت ویزیت با کیفیت عالی در فرمت PSD ارائه شده است و رزولوشن آن ۳۰۰PPI می باشد،از لحاظ ابعاد نیز ابعاد استاندارد ۹*۶ سانتی متر را دارا است؛ویژگی مهم این کارت ویزیت قابلیت شخصی سازی آن می باشد.

چگونه کارت ویزیت خریداری شده را شخصی سازی کنیم؟

شما ابتدا باید طرح را از سایت خریداری نمایید پس از خرید فایل لایه بازی از طرح فوق به شما تحویل داده می شود که می توانید آن را در نرم افزار فتوشاپ اجرا کرده و ویرایشات لازم را بر روی آن اعمال کنید.

ویرایش شامل مواردی از جمله نام،لوگو،خدمات قابل ارائه و اطلاعات تماس آرایشگاه مورد نظرتان می شود به این ترتیب شما طرح را منطبق با سفارش خود شخصی سازی نموده اید.

ارسال دیدگاه

برچسب ها :

قیمت : 45,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام