کارت ویزیت آرایشگاه مردانه مربع لایه باز

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه مربع لایه باز

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه که با فرمت PSD و به صورت طرح لایه باز بر روی سایت قرار داده شده طرحی جذاب و خلاقانه است و برای آرایشگاه های مردانه بسیار مناسب است.آرایشگران می توانند با ارائه ی کارت ویزیت به مشتریان خود به راحتی در ذهن آنها بمانند و حتی طیف گسترده ای مشتریان گذری را به مشتری دائم برای خود تبدیل کنند.

آنالیز رنگ و طرح کارت ویزیت آرایشگاه مردانه مربع

کارت ویزیت فوق متشکل از ترکیب رنگی سیاه و سفید شبیه به پوست ببر و المان صورت یک مرد به همراه جای تیغ و قیچی می باشد که هم نشانگر حرفه ی آرایشگری است و هم جلوه ی ویژه ای به کارت بخشیده.

جای گیری صحیح رنگ ها و المان ها و شکل مربعی کارت سبب شده وجه  تمایز این کارت با کارت ویزیت های دیگر به خوبی حس شود.

شکل مربعی در میان کارت ویزیت ها که عمدتا به صورت مستطیلی ارائه می شوند شکلی خاص به شمار می رود و کارت را جذاب تر می کند؛و جذابیت همان چیزی است که در طراحی و اجرای یک کارت ویزیت اهمیت دارد و موجب می شود نوع کارت در ذهن ها ماندگار شود.

این ماندگاری نیز سبب می شود افراد در صورت نیاز به حرفه ی مرتبط با کارت ویزیت مثلا همین آرایشگری به سرعت یاد مرکزی که کارت آن را دیده اند بیفتند پس از جذابیت و خلاقیت در کار ویزیت غافل نشوید.

شرح ویژگی های کارت ویزیت آرایشگاه مردانه

با خرید این طرح از سایت کار شما بسیار آسان می شود؛زیرا فایلی که به شما ارائه می شود فایل لایه باز این کارت است و فقط شما باید این فایل را در فوتوشاپ اجرا کنید و تغییرات لازم از جمله نام آرایشگاه و لوگو را بر روی ایجاد کنید تا کارتی منطبق با سفارش کاری خود تحویل بدهید.

از دیگر ویژگی های این کارت به رزولوشن آن که ۳۰۰PPI است و همچنین مد رنگی آن که CMYK می باشد می توانیم اشاره کنیم.

ابعاد این کارت ویزیت نیز ۵/۵ * ۵/۵ است و با در نظر گرفتن ویژگی های ذکر شده قابلیت چاپ نیز دارد.

ارسال دیدگاه

برچسب ها :

قیمت : 35,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام