کارت ویزیت آموزشگاه هنر لایه باز

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

کارت ویزیت آموزشگاه هنر لایه باز

کارت ویزیت جز اولین برخوردهایی است که فردی به عنوان کارفرما با مشتری اش برقرار می کند؛نخستین ارتباط ها همیشه ماندگار هستند و بسیار مهم است که نخستین برخورد چگونه برقرار شود.کارت ویزیت حتی زمانی که کارفرما حضور ندارد معرف حضور وی می باشد پس حتما باید به جذابیت و ماندگاری آن توجه بسیاری شود.

ویژگی های کارت ویزیت آموزشگاه هنر

یک آموزشگاه هنری بسته به مواردی که در برنامه ی آموزشی خود دارد باید کارتی مناسب را ارائه دهد. مثلا آموزشگاهی که فقط نقاشی آموزش می دهد با آموزشگاهی که هنرهای دستی چون میناکاری را آموزش می دهد متفاوت است.

این که جلوه ای از فعالیت آموزشگاه بر روی کارت نمایان باشد می تواند جذابیت کارت را تا حد زیادی افزایش بدهد.

طرح لایه باز کارت ویزیت درصد زیادی به خلاقیت و سلیقه ی طراح بستگی دارد و سپس به سلیقه ی صاحب کسب و کار اما تقریبا هر طیف مشاغل نوع کارت ویزیت خاص خود را می طلبند.

مثلا آموزشگاه هنرهای دستی اگر کارتی ساده داشته باشد احتمال تاثیر گذاری آن پایین تر می آید.

طرح کارت ویزیت آموزشگاه هنری با دارا بودن المان های ماندالای سنتی و زمینه ی گرانج آبرنگی طرحی جذاب،خلاقانه و مناسب برای آموزشگاه های هنری می باشد خصوصا آموزشگاه هایی که هنرهای تذهیب،خاتم کاری،سفالگری و خوشنویسی را انجام می دهد.

کارت ویزیت آموزشگاه هنر

 شما این طرح را از سایت تربچه به صورت لایه باز دریافت می کنید و سپس این امکان را دارید که با نرم افزار فوتوشاپ تغییرات لازم را بر روی کارت اعمال کنید.

فرمت فایل فوق PSD بوده و همچنین در ابعاد استاندارد لمینت ۹*۶ سانتی متر است و رزولوشن این طرح نیز ۳۰۰PPI می باشد.

شما با ارائه ی کارت ویزیتی جذاب و خلاقانه علاوه بر اینکه هنر گرافیکی خود را به خوبی در معرض نمایش قرار می دهید می توانید در تبلیغات مشتریان خود نیز موثر عمل کنید و کارت ویزیتی ارائه دهید که علاوه بر جذابیت تاثیرات تبلیغی مفیدی نیز داشته باشد.

ارسال دیدگاه

دیدگاه کاربران

  1. عاطفه سیاسی
    1399/09/4

    عالی

برچسب ها :

قیمت : 45,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام