کارت ویزیت دندانپزشکی

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

کارت ویزیت دندانپزشکی

کارت ویزیت کلینیک دندان پزشکی یک کارت اختصاصی برای کلینیک و مطب های دندان پزشکی است. استفاده از المان های دهان و دندان بر روی کارت و طراحی زیبا، خلاقانه و جذاب در کنار رنگ های متنوع از کارت ویزیت دندانپزشکی یک کارت منحصر بفرد ساخته است. کارت ویزیت لایه باز دندانپزشکی بصورت لایه باز طراحی شده است لذا امکان ویرایش متون روی کارت وجود دارد. کارت ویزیت کلینیک دندان پزشکی از کیفیت عالی برخوردار بوده، لذا یک کارت ماندگار و با کیفیت تصویر و چاپ فوق العاده در اختیار شما خواهد بود.

کارت ویزیت دندانپزشکی بصورت دو طرفه و در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. بدین ترتیب امکان ویرایش اطلاعات در نرم افزار فتوشاپ بر روی هر دو طرف کارت ویزیت دندان پزشک وجود دارد. کاربران می توانند به سهولت مشخصات مندرج بر روی کارت را شخصی سازی نمایند. برای اینکار تنها کافی است که نرم افزار فتوشاپ را نصب و فایل را با آن باز نموده و ویرایش نمائید.

بررسی مشخصات کارت ویزیت لایه باز دندان پزشکی

کارت ویزیت لایه باز دندانپزشکی در ابعاد استاندارد ۶*۹ سانتی متر طراحی شده است. کارت ویزیت دو طرفه بوده و از جلوه زیبایی برخوردار است. این طرح در نرم افزار فتوشاپ CC طراحی شده و در فایل با فرمت PSD ذخیره می شود. حجم فایل ۱.۴۱ مگا بایت بوده و امکان دانلود سریع آن وجود دارد. کارت ویزیت دندانپزشکی دارای رزولوشن PPI۳۰۰ و مد رنگی CMYK است. بنابراین کارت از کیفیت چاپ و وضوح تصویر بالایی برخوردار است.

رزولوشن بالای تصاویر موجب شفافیت رنگ ها و تصاویر روی کارت می شود.

برای ویرایش اطلاعات این طرح تنها نیاز به کلیک کردن بر روی متون و تایپ متن جایگزین است. از طرفی فایل بارها قابل چاپ بوده و می توان آنرا مورد استفاده قرار داد. کارت ویزیت دندانپزشکی یک کارت ویزیت مناسب، شکیل و جذاب برای استفاده در مطب ها و کلینیک های دندان پزشکی است.

ارسال دیدگاه

برچسب ها :

قیمت : 45,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام