کارت ویزیت رستوران سنتی مربع لایه باز

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

کارت ویزیت رستوران سنتی مربع

رستوران های سنتی از جمله رستوران هایی هستند که در سالهای اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده اند. استفاده از فضای سنتی و دلنشین به همراه انواع غذاهای اصیل و سنتی با کیفیت مطلوب از ویژگی های این نوع رستورانها بشمار می رود.

کارت ویزیت رستوران سنتی یک طرح کارت ویزیت رستوران منحصر بفرد و خاص محسوب می شود. طراحی کارت ویزیت رستوران سنتی بصورت مربع بوده و از المان های سنتی و رنگ های اصیل و جذاب در آن استفاده شده است.

نقوش ظریف گل های ریز به سبک کاشی کاریهای قدیمی و استفاده از رنگ آبی جلوه اصیل و سنتی به کارت ویزیت داده است. طراحی کارت ویزیت رستوران تلفیقی از هنر اصیل ایرانی و ذوق و سلیقه طراح آنرا به خوبی نمایش می دهد. طرح لایه باز کارت ویزیت رستوران مربع در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده لذا امکان ویرایش اطلاعات آن و حتی تصاویر غذاها بر روی آن به سادگی وجود دارد. شما برای اینکار با اعمال چند کلیک می توانید تغییرات مورد نیاز خود را انجام دهید.

بررسی مشخصات کارت ویزیت لایه باز رستوران سنتی

طراحی کارت ویزیت رستوران سنتی مربع در نرم افزار فتوشاپ CC انجام گردیده است. فایل طراحی با پسوند PSD با حجم ۶.۸۹ مگا بایت ارایه شده، بنابراین به راحتی قابل دانلود کردن و استفاده خواهد بود.

طرح کارت ویزیت رستوران در ابعاد خاص ۵.۵ * ۵.۵ سانتی متر طراحی شده است لذا شما با یک کارت ویزیت منحصر بفرد و خاص سر و کار دارید. میزان رزولوشن این طرح PPI۳۰۰ بوده و از مد رنگی CMYK بهره مند است. بدین ترتیب وضوح تصویر و کیفیت چاپ رنگ فوق العاده و عالی را مشاهده خواهید کرد. اگر می خواهید یک رستوران خاص و یک کارت ویزیت منحصر بفرد داشته باشید توصیه می شود کارت ویزیت جذاب رستوران سنتی را انتخاب نمائید.

انتخاب این طرح نشان از ذوق و سلیقه بالای شما داشته و بطور حتم مشتریان زیادی را به سوی رستوران خود جذب می نمائید.

ارسال دیدگاه

دیدگاه کاربران

  1. قربانی
    1397/10/27

    خیلی قشنگه!!

برچسب ها :

قیمت : 45,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام