کارت ویزیت رستوران سنتی

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

کارت ویزیت رستوران سنتی

طرح لایه باز کارت ویزیت رستوران سنتی طرحی مناسب،جذاب و شیک که تداعی گر رستوران های زیبا و سطح بالا است.

اهمیت کارت ویزیت برای رستوران ها

هر شغلی که تبلیغات برایش اهمیت داشته باشد از اهمیت کارت ویزیت نیز نباید غافل شود،کارت ویزیت برای مشاغلی چون رستوران ها، فست فود ها، آرایشگاه ها و… هم لازم است و تاثیر خود را می گذارد.

مد نظر داشته باشید که طراحی کارت ویزیت برای مشاغلی که مرتبط با غذاها هستند ارتباط مستقیمی با نوع غذا دارد در واقع این که قصد طراحی کارت ویزیت برای فست فود را دارید یا رستوران مهم است حتی نوع رستوران نیز می تواند بر رنگ بندی و استایل کارت تاثیر بگذارد.

انتخاب رنگ برای کارت ویزیت

این کارت ویزیت با توجه به طرح و رنگی که دارد جامع الطیف است و می تواند طیف گسترده ای از رستوران ها اعم از رستوران های شیک و رستوران های سنتی را در بربگیرد.

ترکیب کرمی و آبی فیروزه ای احساس جذابیت و شیک بودن را از کارت ویزیت به مخاطب القا می کند و نقش و نگار جذابی که بر روی کارت آماده آن را برای رستوران های سنتی مناسب می کند.

ویژگی ها و چگونگی شخصی سازی کارت ویزیت رستوران

شما پس از خرید این طرح یک فایل لایه باز را دریافت می کنید که فرمت آن PSD است،پس از دریافت فایل به آسانی می توانید به وسیله ی فتوشاپ تغییرات و ویرایش های لازم را بر روی کارت عملی سازید و نتیجه ی دلخواه را دریافت نمایید.

از دیگر ویژگی های این کارت ویزیت جذاب می توانیم به رزولوشن آن اشاره کنیم که ۳۰۰PPI است و مد رنگی آن که CMYK می باشد.

طرح فوق در ابعاد استاندارد ۹ * ۶ سانتی متر به صورت لمینت طراحی شده،قابل چاپ بوده و آماده دریافت از سایت می باشد.

طرح آماده کارت ویزیت رستوران سنتی را به آسانی خریداری کنید و سپس تنها با چند حرکت ساده بر روی فایل لایه باز آن در فوتوشاپ طرح را ویرایش و شخصی سازی نمایید.

ارسال دیدگاه

دیدگاه کاربران

  1. rezvani
    1399/07/15

    سلام خدمت شما
    بنده این طرح رو خریداری و چاپ کردم، بسیار خاص و زیباست و براش یک رستوران سنتی گزینه ی مناسبیه، مخصوصا اینکه میشه عکس غذا رو هم عوض کرد و تصویر دلخواه و عکس غذاهای رستوران خودمون رو جایگزین کنیم.
    سپاس

  2. مدیر سایت
    1399/07/15

    سلام روز بخیر
    بسیار خوب که راضی هستین.

  3. trb1684750465172
    1402/03/1

    سلام. به نظر من طراحی هاتون خیلی شیک و خاص هستند. ولی لایه ها به صورت اسمارت آبجکت طراحی نشده اند. و جایگزین کردن عکسهای خودمان به جای طرح های شما. که کادر و ایفکت دارند. امکان پذیر نیست. ماهیت لایه باز اینه که خیلی راحت بشه عکس دلخواه خودمون رو با ایفکت های قبلی جابجا کنیم.

  4. پشتیبانی سایت
    1402/03/1

    سلام وقت بخیر

    بله، متاسفانه بعضی از آثار به صورت اسمارت آبجکت نیستند و این مربوط به سلیقه طراح می باشد. در کارهای جدیدتر سعی شده حدالمقدور لایه های اسمارت حفظ شوند.

برچسب ها :

قیمت : 35,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام