کارت ویزیت سالن آرایشی بنفش لایه باز

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

کارت ویزیت سالن آرایشی بنفش لایه باز

کارت ویزیتی که طراحی می شود باید بر اساس موضوع کسب و کاری باشد که کارت به آن متعلق است، این تناسب به موارد مختلفی چون رنگ، المان و….. بستگی دارد.

تحلیل طرح لایه باز کارت ویزیت سالن آرایشی بنفش 

این کارت تاثیر گذاری المان جذاب را به خوبی نشان میدهد، زیرا در این کارت شاهد بازی رنگ ها نیستیم و رنگ زمینه سفید است.

چیزی که این سفیدی را جذابیت بخشیده المان است، المان فانتزی تصویر یک زن که هم متناسب با موضوع است و هم جذابیت بصری بالایی دارد.

المان برگ ها هم که در دو طرف کارت ویزیت آمده به جذابیت بیشتر آن کمک کرده است و تاثیر گذاری آن را افزایش داده است.

قسمتی از کارت که المان بر روی آن آمده برای درج نام آرایشگاه نیز در نظر گرفته شده که سبب می شود نام آرایشگاه بسیار بهتر به چشم بیاید.

قسمت پشتی کارت نیز برای  درج اطلاعات در نظر گرفته شده و جای مناسبی نیز برای ارائه ی این اطلاعات دارد.

مشخصات فنی طرح لایه باز کارت ویزیت آرایشگاه زنانه

کارت ویزیت سالن زیبایی زنانه با رزولوشن ۳۰۰ PPI، مد رنگی CMYK و ابعاد ۹ * ۶ سانتی متر با فرمت PSD بر روی سایت قرار گرفته است.

شما در صورت پسندیدن طرح می توانید آن را خریداری نموده و فایل لایه باز آن را تحویل بگیرید؛ فایل لایه بازی که به شما تحویل داده می شود را می توانید با استفاده از نرم افزار فوتوشاپ مورد تغییر و ویرایش قرار دهید.

این تغییرات شامل تمام مواردی که طرح را با خواست و سفارش شما منطبق می کند است از جمله لوگو، نام آرایشگاه، اطلاعات تماس و….. .

با مراجعه به سایت تربچه ارائه دهنده ی انواع طرح های گرافیکی می توانید بیش از ده ها مدل طرح لایه باز را مشاهده کرده و کارت ویزیت مورد نظرتان را پیدا کنید.

ارسال دیدگاه

برچسب ها :

قیمت : 35,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام