کارت ویزیت سالن آرایشی زنانه

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

کارت ویزیت سالن آرایشی زنانه

کارت ویزیت سالن آرایشی زنانه طرحی زیبا و لوکس از کارت ویزیت است که با موضوع آرایشگاه زنانه طراحی و اجرا شده؛این کارت ویزیت برای آرایشگاه ها و سالن های زیبایی که حفظ استایل برایشان اهمیت دارد طرحی بسیار مناسب است.

کارت ویزیت سالن آرایشی زنانه

ترکیب رنگی مشکی و طلایی از دسته ترکیب رنگ هایی است که انعطاف بالایی دارد و برای موضوعات مختلفی شاهد به کار رفتن آن هستیم.

یکی از علل این پرکاربرد بودن این ترکیب رنگ حس جذابیت و لوکس بودنی است که به مخاطب القا می کند.

در ترکیب رنگ های همه گیری همچون مشکی و طلایی المان ها اهمیت ویژه ای پیدا می کنند تا نوع کسب و کار را برجسته سازی کنند به نوعی که به خوبی به چشم مخاطب بیاید.

المان صورت زن که با طراحی خاصی بر روی این کارت آمده به خوبی نقش خود را ایفا کرده و حس و اطلاعاتی که باید در نگاه اول به مخاطب القا شود را القا می کند.

قسمت پشتی کارت تماما برای ارائه ی اطلاعات است؛از اطلاعات تماس و آدرس گرفته تا خدماتی که آرایشگاه ارائه می دهد.

ویژگی های این کارت به چه صورت است ؟

کارت ویزیت سالن آرایشی زنانه دارای کیفیت عالی و رزولوشن ۳۰۰PPI بوده و فایلی که پس از خرید آن به شما ارائه می شود با فرمت PSD و به صورت لایه باز است.

ابعاد این کارت نیز منطبق بر ابعاد استاندارد یعنی ۹*۶ سانتی متر است؛شما از طریق نرم افزار فتوشاپ می توانید این کارت ویزیت را شخصی سازی نمایید.

چگونه می توان این کارت را شخصی سازی نمود؟

شخصی سازی بدین معنا است که اطلاعات درج شده بر روی کارت را منطبق با نیاز خود ویرایش کنید و مواردی مانند نام،لوگو،خدمات و اطلاعات تماس را با توجه به نیاز خود بر روی کارت بیاورید.

شما می توانید انواع کارت ویزیت با موضوع آرایشگاه و سالن زیبایی بانوان را در سایت تربچه مشاهده و خریداری نمایید.

ارسال دیدگاه

برچسب ها :

قیمت : 45,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام