کارت ویزیت سالن آرایش زنانه

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

کارت ویزیت سالن آرایش زنانه به صورت طرح لایه باز

نمونه جذاب از کارت ویزیت را در بالا شاهد هستیم که جذابیت خود را از استفاده ی هوشمندانه از المان دارد، این کارت ویزیت با موضوع کاری سالن آرایش زنانه طراحی شده است.

آنالیز المان و رنگ کارت ویزیت سالن آرایش زنانه

این کارت ویزیت را می توانیم جلوه ای جذاب از قدرت المان ها دانست،رنگ به صورت رنگ زمینه در این کارت نقش چندانی نداشته است، اما رنگ از لحاظ استفاده ی برای المان تاثیر گذار بوده.

المانی که بر روی کارت آمده است المانی جالب و بسیار خلاقانه است که یک طرف از کارت را به خود اختصاص داده البته انتخاب رنگ المان نیز در حفظ و افزایش جذابیت آن بی تاثیر نبوده است.

به طور کلی کارت ویزیت سالن آرایش زنانه با طراحی استاندارد، هنرمندانه و هوشمندانه ی خود می تواند انتخابی بسیار مناسب برای سالن های آرایشی باشد که به دنبال کارت ویزیتی ماندگار هستند.

این کارت به صورت دو طرفه طراحی شده است و یک طرف آن به طور کامل به ایجاد جذابیت بصری اختصاص داده شده و طرف دیگر آن برای درج اطلاعات تماس، راه های ارتباطی، نام آرایشگاه و …. تعلق یافته است.

مشخصات فنی کارت ویزیت سالن آرایش زنانه

  • رزولوشن ۳۰۰ PPI
  • مد رنگی CMYK
  • ابعاد ۹ * ۶ سانتی متر
  • فرمت PSD

پس از خرید این طرح لایه باز به شما تحویل داده می شود؛ کافی است شما با استفاده از نرم افزار فوتوشاپ این فایل را اجرا کرده و تغییرات مورد نیازتان را بر روی آن ایجاد کنید.

این تغییرات می تواند شامل اطلاعات تماس ،نام آرایشگاه و خدمات قابل ارائه باشد تا هر تغییر دیگری که منطبق با خواست شما باید بر روی کارت ایجاد شود.

با مراجعه به سایت تربچه ارائه دهنده ی انواع طرح های گرافیکی می توانید بیش از ده ها مدل کارت ویزیت را مشاهده کرده و کارت ویزیت مورد نظرتان را پیدا کنید.

ارسال دیدگاه

برچسب ها :

قیمت : 45,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام