کارت ویزیت سالن زیبایی بانوان لایه باز

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

کارت ویزیت سالن زیبایی بانوان لایه باز

کارت ویزیت سالن زیبایی بانوان که به صورت لایه باز بر روی سایت قرار گرفته است طرحی جذاب،خلاقانه و خوشرنگ است که این امکان را برای شما فراهم می کند تا طرح را به عنوان طرحی پایه قرار دهید و سپس تغییرات مدنظر خود را بر روی آن پیاده کنید.

تحلیل کارت ویزیت خوب برای سالن زیبایی خانم ها

یک کارت ویزیت حرفه ای کارت ویزیتی است که تناسب المان و رنگ در آن دیده شود؛در طرح کارت ویزیت فوق از رنگ های مشکی، سفید و صورتی تیره استفاده شده و همچنین المان چهره ی زن آمیخته با گل کارت ویزیتی را حاصل کرده که از لحاظ بصری بسیار زیباست و می تواند نگاه مخاطبان را به سمت خود بکشاند.

فایلی که شما پس از خرید این طرح دریافت می کنید فایل لایه باز است که به شما امکان می دهد از طریق نرم افزار فوتوشاپ تنها با چند کلیک و به آسانی نام و لوگوی آرایشگاه یا سالن زیبایی مدنظرتان را بر روی کارت جایگزین می کنید و طرح را برای خود شخصی سازی می کنید.

ویژگی ها و مشخصات کارت ویزیت سالن زیبایی بانوان

این طرح دارای کیفیت بالایی است و قابلیت چاپ نیز دارد،همچنین رزولوشن این کارت ویزیت ۳۰۰PPI است و مد رنگی آن نیز CMYK می باشد.

این طرح با فرمت PSD قابلیت چاپ دارد و در ابعاد استاندارد لمینت ۹*۶ سانتی متر قابل دریافت از سایت می باشد.

استفاده از یک طرح خلاقانه لایه باز برای ابزار کاری مهمی چون کارت ویزیت می تواند برای یک کسب و کار بسیار موثر باشد و بر ابعاد تبلیغاتی یک مرکز همچون سالن زیبایی تاثیر گذار باشد.

کارت ویزیت زیبا سبب می شود حتی اگر فردی با یک مجموعه در حال حاضر کاری نداشته باشد کارت را نگه دارد و زمانی که کاری داشته باشد به سراغ آن کارت بیاید؛ پس به عنوان یک طراح حتما باید به استایل کارتی که طراحی می کنید توجه داشته باشید و اصول استاندارد را در طراحی و اجرای یک کارت رعایت نمایید.

 

ارسال دیدگاه

برچسب ها :

قیمت : 45,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام