کارت ویزیت شرکتی قرمز و مشکی اوریگامی

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

کارت ویزیت شرکتی قرمز و مشکی اوریگامی

کارت ویزیت مناسب برای شرکت ها کارت ویزیتی است که اصول حرفه ای در آن رعایت شده باشد و حس لوکس و شیک بودن را نیز به مخاطب بدهد؛یا به عبارتی در حد استایل کاری یک شرکت باشد.

تحلیل رنگ و المان کارت شرکتی قرمز و مشکی اوریگامی

رنگ به کار رفته در این کارت قرمز و مشکی است که رنگی مناسب برای موضوع کارت یعنی کارت ویزیت شرکتی به شمار می رود.

المان به کار رفته بر روی این کارت نیز اشکال اوریگامی است،این المان بر تعدیل رسمیت کارت کمک شایانی کرده است.

این کارت برای شرکت های استارتاپی یا شرکت هایی که مدیران جوانی دارد انتخابی مناسب است زیرا رسمیت و صمیمیت را همزمان دارد،ضمن اینکه اصول زیبایی و حرفه ای در آن به خوبی رعایت شده است.

قرار دادن جای مناسب برای ذکر مشخصات و توضیحات کار بر روی طرح کارت ویزیت اهمیت بسیاری دارد که این کارت برای ذکر خدمات و توضیحات شرکت جای مناسبی دارد.

از آنجایی که کارت ویزیتی که ارائه می شود علاوه بر جنبه ی اطلاع رسانی باید برای گیرنده ماندگار شود تا کارت را برای خود حفظ کند،این کارت آیتم های لازم برای ماندگاری را دارد و می تواند همراهی همیشگی برای مخاطب یک شرکت باشد.

ویژگی های این کارت ویزیت چیست؟

  • رزولوشن ۳۰۰PPI
  • مد رنگی CMYK
  • ابعاد ۴٫۸*۸٫۵ سانتی متر
  • فرمت PSD
  • فایل لایه باز
چگونه می توانیم این طرح را برای خود شخصی سازی کنیم؟

این کار به سادگی صورت می گیرد،کافی ست شما طرح را از سایت خریداری نمایید،و فایل لایه بازی که تحویل می گیرید را با استفاده از نرم افزار کاربردی فوتوشاپ تحت ویرایش قرار دهید، این ویرایش می تواند شامل گذاشتن لوگو، نگارش نام شرکت، توضیحات، خدمات، اطلاعات ارتباطی از جمله آدرس،تلفن و….. باشد.

با مراجعه به سایت تربچه ارائه دهنده ی انواع طرح های گرافیکی می توانید بیش از ده ها مدل کارت ویزیت را مشاهده کرده و کارت ویزیت مورد نظرتان را پیدا کنید.

ارسال دیدگاه

برچسب ها :

قیمت : 45,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام