کارت ویزیت شرکت ساختمانی لایه باز دو طرفه

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

کارت ویزیت شرکت ساختمانی لایه باز دو طرفه

کارت ویزیت مناسب شرکت های ساختمانی کارت ویزیتی با طراحی خلاقانه و مناسب است که به صورت دو طرفه طراحی شده و طرحی مناسب برای شرکت های ساختمانی است که در پی حضوری جذاب و ماندگار هستند.

مشخصات و ویژگی های کارت ویزیت شرکت ساختمانی لایه باز دو طرفه

این کارت ویزیت با رزولوشن ۳۰۰ PPI و مد رنگی CMYK بر روی سایت قرار گرفته است همچنین ابعاد این کارت ویزیت ۹ * ۶ سانتی متر است.

فرمت این فایل PSD است و فایلی که پس از خرید طرح به شما تحویل داده می شود کاملا لایه باز است.

مزیت طرح لایه باز این است که شما به سادگی می توانید با نرم افزار پرکاربرد فوتوشاپ مواردی چون لوگو، نام شرکت، اطلاعات تماس و …. را بر روی کارت ویزیت ویرایش نمایید و کارت را منطبق با خواست خود تغییر دهید.

در نتیجه کارت ویزیتی که حاصل می شود کارتی است زیبا و منطبق بر اصول حرفه ای که نیاز یک شرکت ساختمانی را برای داشتن کارت ویزیتی هنرمندانه و جذاب رفع کرده است.

آنالیز طرح کارت ویزیت شرکت ساختمانی لایه باز دو طرفه

انتخاب رنگ و المان برای شرکت های ساختمانی اهمیت بسیاری دارد و در انتخاب آن باید دقت شود؛ رنگ انتخابی باید رنگی باشد که بیانگر جدیت و رسمیت شرکت باشد و المان نیز به نوعی باشد که جدیت رنگ بندی را خنثی نکند.

در این کارت ویزیت شاهد رنگ طوسی روشن به عنوان رنگ قالب کارت ویزیت دیده می شود که رنگی رسمی و جذاب است؛ المان به کار رفته نیز تعدادی ساختمان کنار هم است.

این المان هم کارت ویزیت را جذاب تر کرده هم رسمیت آن را حفظ کرده و هم نشانگر کسب و کاری است که کارت ویزیت برای آن طراحی شده است.

با مراجعه به سایت تربچه ارائه دهنده ی انواع طرح های گرافیکی می توانید بیش از ده ها مدل کارت ویزیت را مشاهده کرده و کارت ویزیت مورد نظرتان را پیدا کنید.

ارسال دیدگاه

برچسب ها :

قیمت : 45,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام