کارت ویزیت شرکت طراحی وب لایه باز

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

کارت ویزیت شرکت طراحی وب

شرکت های طراحی وب سایت و خدمات کامپیوتری از جمله مشاغلی هستند که در سال های اخیر رونق زیادی داشته اند. داشتن کارت ویزیت شرکت طراحی وب یک وسیله ضروری برای تبلیغ کسب و کار شماست. اگر در زمینه طراحی سایت، کارهای دیجیتال و خدمات کامپیوتری فعالیت دارید، طرح کارت ویزیت فوق با بکارگیری اشکال چند ضلعی و طراحی مینیمال یک طرح شیک و جذاب بشمار می رود. کارت ویزیت لایه باز شرکت طراحی وب سایت و خدمات کامپیوتری در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

طراحی دو طرفه و لایه باز امکان ویرایش طرح را به سادگی امکان پذیر می سازد. شما می توانید اطلاعات و مشخصات مورد نیاز خود را بر روی کارت درج کنید. علاوه بر این طرح  با طراحی شیک و مدرن خود یک کارت ویزیت متفاوت برای کسب و کار شما خواهد بود.

بررسی مشخصات کارت ویزیت لایه باز شرکت طراحی وب

کارت ویزیت لایه باز شرکت طراحی وب در ابعاد استاندارد ۶*۹ سانتی متر و در نرم افزار فتوشاپ CC طراحی شده است.طرح فوق دو طرفه بوده و امکان ویرایش اطلاعات و مشخصات آن وجود دارد. طرح کارت ویزیت طراحی وب دارای رزولوشن PPI۳۰۰ بوده و از وضوح تصویر و شفافیت فوق العاده برخوردار است. این طرح و خدمات کامپیوتری از مد رنگی CMYK بهره مند بوده و کیفیت چاپ و رنگ عالی را به نمایش می گذارد.

طرح کارت ویزیت شرکت طراحی وب در فایلی با فرمت PSD و با حجم ۱.۴۹ مگا بایت در دسترس شما قرار دارد. تنها کافی است که نرم افزار فتوشاپ را نصب نموده و فایل را باز کنید. پس از ویرایش مشخصات کارت امکان چاپ کارت ویزیت وجود دارد. طراحی مینیمال و استفاده از اشکال چند وجهی در کارت یکی از خصوصیات بارز آن بشمار می رود.

ارسال دیدگاه

قیمت : 35,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام