کارت ویزیت صرافی لایه باز

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

کارت ویزیت صرافی لایه باز

کارت ویزیت لایه باز صرافی با طراحی جذاب و شیک به صورت یک طرفه و با فرمت PSD ارائه شده است. این طرح در ابعاد استاندارد لمینت ۹ * ۶ سانتی متر با مد رنگی CMYK قابل دریافت می باشد.

کارت ویزیت لایه باز

امروزه یکی از نیازهای هر کسب و کاری برای معرفی خود و ایجاد راه ارتباطی با مشتریان، کارت ویزیت می باشد. کارت ویزیت حاوی اطلاعات ارتباطی کسب و کار شما و همچنین خلاصه ای از فعالیت های شما را در بر خواهد داشت. جذابیت طرح کارت ویزیت می تواند تاثیر به سزایی در معرفی شما و همچنین جذب مخاطب داشته باشد.

سایت گرافیک با طعم تربچه با تیمی مجرب از طراحان حرفه ای، وجه تمایز شما را نسبت به رقبایتان فراهم می کند. در صورتی که نیاز به طرح کارت ویزیت برای کسب و کار خود دارید و همچنین مایل به پرداخت هزینه های بسیار بالای طراحی اختصاصی نیستید، موضوع کسب و کار خود را در سایت جستجو نموده و طرح متناسب با کسب و کار خود را با هزینه ی بسیار اندک خریداری نمایید. تمامی طرح های موجود در سایت لایه باز هستند و با استفاده از نرم افزار فتوشاپ و تنها با چند کلیک ساده، قابل ویرایش و شخصی سازی خواهند بود.

کارت ویزیت باشگاه بدنسازی لایه باز

طرح لایه باز کارت ویزیت  صرافی با ترکیبی از رنگ های مشکی و طلایی طراحی شده است. این طرح با فرمت PSD ارائه شده و به سادگی قابل ویرایش و شخصی سازی در نرم افزار فتوشاپ می باشد.

 

برچسب ها :

قیمت : 45,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام