کارت ویزیت فست فود دو طرفه

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

کارت ویزیت فست فود دو طرفه

طرح لایه باز کارت ویزیت فست فود دو طرفه با طراحی خاص و جذاب ویژه رستوران ها و فست فود ها طراحی شده است.  این طرح جذاب در ابعاد استاندارد ۹ * ۶ سانتی متر با رزولوشن ۳۰۰PPI و مد رنگی CMYK قابل دریافت است. طرح لایه باز کارت ویزیت فست فود با فرمت PSD بوده و برای ویرایش طرح به نرم افزار فتوشاپ نیاز خواهید داشت.

بررسی جزئیات طرح لایه باز کارت ویزیت فست فود

طرح کارت ویزیت فست فود دو طرفه فوق با ترکیب رنگ زمینه لیمویی و پرتقالی طراحی و ارائه شده است. لوگوی این طرح به صورت سه بعدی با افکت خاص بوده که با استفاده از اسمارت آبجکت طراحی شده و میتوانید متن مورد نظر خود را به سادگی وارد نموده و لوگوی برند خوب را سه بعدی کنید. در قسمت رویی طرح از برش های پیتزا به صورت معلق استفاده شده که بسیار اشتهاآور و جذاب می باشد. علاوه بر آن اطلاعات تماس ، آدرس و شماره تلفن فروشگاه درج شده که با استفاده از نرم افزار فتوشاپ می توانید اطلاعات کسب و کار خود را به آسانی در آن وارد نموده و استفاده کنید.

تاثیر استفاده از کارت ویزیت در فست فود

امروزه کارت ویزیت یکی از ابزارهای مرسوم تبلیغات یا بهتر بگوییم مرسوم ترین و پر استفاده ترین ابزار تبلیغات کسب و کار در بین صاحبین مشاغل است. با استفاده از کارت ویزیت میتوانید به آسانی اطلاعات کسب و کار خود را در جیب مشتری داشته باشید!. البته انتخاب کارت ویزیت و طراحی آن متناسب با هر کسب و کار نیاز به تخصص دارد که این موضوع متاسفانه در کشور ما خیلی جدی گرفته نشده است. با یک جستجوی ساده در سطح وب، طرح هایی را مشاهده خواهید کرد که علاوه بر اینکه هیچ جذابیتی ندارند، حتی تاثیر منفی بر روی وجهه کسب و کار شما خواهند داشت. تیم طراحی سایت تربچه با در اختیار داشتن مجرب ترین طراحان گرافیک میتواند وجه تمایز شما را نسبت به رقبایتان فراهم کند. تیم طراحی و گرافیک سایت تربچه با استفاده از اصول فنی طراحی و اثر روانشناختی رنگ ها توانسته است طرح های بسیار جذابی را در زمینه های مختلف و ویژه مشاغل و کسب و کارها از جمله رستوران و فست فود ها ارائه کند.

استفاده از رنگ در کارت ویزیت

استفاده از رنگ های متناسب با موضوع طرح یکی از اصلی ترین شیوه های اثر گذاری بر مخاطب است. در طرح کارت ویزیت فست فود لایه باز از رنگ های گرم و اشتها آور لیمویی و پرتقالی که ویژه رستوران ها و علی الخصوص فست فود ها می باشد استفاده شده که به آسانی و به سرعت برند شما را در ذهن مخاطب تثبیت خواهد کرد.

نرم افزار مورد نیاز
جهت استفاده و ویرایش طرح کارت ویزیت فست فود باید از نرم افزار فتوشاپ استفاده نمایید. جهت ویرایش طرح تنها کافی است فایل PSD کارت ویزیت را در فتوشاپ باز کنید و با استفاده از ابزار متنی موجود در پنل فتوشاپ، متن دلخواه و مناسب کسب و کار خود را بنویسید و از این طرح استفاده کنید.

در صورتی که نظر یا پیشنهادی در خصوص این طرح داشتین میتوانید از طریق بخش دیدگاه ها با ما در ارتباط باشید.

 

ارسال دیدگاه

قیمت : 35,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام