کارت ویزیت فست فود پل چوبی

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

کارت ویزیت فست فود

اگر بدنبال یک کارت ویزیت فست فود خلاقانه هستید و یا اینکه می خواهید در میان سایر رقبای خود تک و منحصربفرد باشید توصیه می شود طرح کارت ویزیت لایه باز فست فود پل چوبی را بررسی کنید. استفاده از المان های چوبی و علایم مربوط به فست فود جلوه ای زیبا و شیک به کارت داده است. کارت ویزیت حرفه ای فست فود با بهره گیری از علائم خاص و رنگ آمیزی متفاوت بر روی آن کسب و کار و خدمات شما را در مقایسه با سایر رقبا متمایز می نماید.

طرح لایه باز کارت ویزیت فوق در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده و امکان ویرایش آسان و سریع آن را به کاربران می دهد. شما برای ویرایش اطلاعات و شخصی سازی مشخصات روی کارت نیاز به دانش و تخصص زیادی ندارید. این امکان وجود دارد که با چند کلیک ساده بر روی طرح کارت ویزیت اطلاعات و مشخصات خود را در کارت جایگزین نمائید.

بررسی مشخصات کارت ویزیت فست فود

کارت ویزیت فست فود خلاقانه در ابعاد استاندارد ۶*۹ سانتی متر و بصورت دو طرفه طراحی شده است. کارت ویزیت فوق دارای رزولوشن PPI۳۰۰ و مد رنگی CMYK است، لذا کیفیت چاپ و رنگ عالی کارت را به همراه دارد.

این کارت ویزیت در نرم افزار فتوشاپ CC با فرمت PSD و حجم فایل فشرده ۲.۷۳ مگا بایت امکان دانلود سریع و راحت را امکان پذیر می سازد.

شما می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را بر روی هر دو طرف کارت چاپ نموده و فضای کافی برای درج اطلاعات خود در اختیار دارید. بدین ترتیب از یک کارت شکیل و زیبا برخوردار می شوید. استفاده از المان های فست فود بر روی کارت و ترکیب رنگ زیبا و جذاب به همراه طراحی چوبی روی آن یک طرح کارت ویزیت فست فود تک برای شما به ارمغان خواهد آورد.

ارسال دیدگاه

قیمت : 35,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام