کارت ویزیت لایه باز سالن زیبایی

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

کارت ویزیت لایه باز سالن زیبایی

کارت ویزیتی جذاب و شیک طراحی شده با استفاده از رنگ های مشکی و طلایی که حس قدرت و جذابیت را تداعی می کند و همچنین المان صورت زن که نمایانگر حرفه ی یک سالن زیبایی می باشد.وجود المان ها بر روی کارت ویزیت هر چه خلاقانه تر و زیباتر باشد کارت ویزیت را جذاب تر و حرفه ای تر نشان می دهد.

آنالیز رنگ و المان کارت ویزیت سالن زیبایی

این نوع المان زن که بر روی این کارت ویزیت آماده همزمان نشان دهنده ی این است که سالن زیبایی مختص بانوان است و نوع موهای این المان نیز نشان دهنده ی فعالیت این مرکز در حوزه ی شینیون مو می باشد.

ترکیب رنگ مشکی طلایی نیز همان طور که گفتیم خود نشانگر حس شیک بودن و حرفه ای بودن سالن زیبایی است.

پس شما با ارائه ی یک کارت ویزیت به راحتی چندین منظور را به مخاطب می رسانید این منظور ها چندان سخت نیستند که تنها برای مخاطب خاص قابل درک باشد و مخاطبان عام نیز این موارد را متوجه می شوند.

مشخصات و ویژگی های کارت ویزیت لایه باز سالن زیبایی چیست؟

انتخاب این طرح زیبا به شما کمک می کنند طرحی جذاب را به یک سالن زیبایی ارائه دهید تنها چیزی که لازم دارید این است که این طرح را خریداری نمایید و سپس فایل لایه باز را در نرم افزار فوتوشاپ اجرا کنید و با چند کلیک ساده لوگو و نام سالن زیبایی مدنظرتان را بر روی آن جایگزین کنید و کارت ویزیتی حرفه ای و لوکس را ارائه دهید.

علاوه بر المان های ذکر شده المان نقش و نگار های سنتی که در گوشه های کارت آمده نیز وجه ای جذاب به کارت داده و رگه هایی از صمیمیت را میان طرح لوکس کارت به ببینده می دهد.

طرح فوق کیفیت عالی دارد، رزولوشن آن ۳۰۰PPI  است و همچنین مد رنگی آن CMYK می باشد.از لحاظ ابعاد، در ابعاد استاندارد لمینت ۹*۶ سانتی متر است و قابلیت چاپ نیز دارد.

ارسال دیدگاه

برچسب ها :

قیمت : 35,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام