کارت ویزیت پیتزا و فست فود

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

کارت ویزیت پیتزا و فست فود

کارت ویزیت پیتزا و فست فود با طراحی خاص و جذاب یک کارت ویزیت زیبا و شکیل محسوب می شود. این کارت ویزیت فست فود حرفه ای برای انواع  فست فود مورد استفاده قرار می گیرد. طرح لایه باز کارت ویزیت پیتزا و فست فود قابل ویرایش است. کارت ویزیت لایه باز فست فود در فرمت PSD فتوشاپ طراحی گردیده و به سهولت قابل ویرایش است. برای ویرایش اطلاعات قابل درج بر روی کارت نیاز به تخصص زیادی نمی باشد.

شما می توانید با چند کلیک ساده بر روی طرح، به شخصی سازی اطلاعات کارت بپردازید. طراحی کارت ویزیت فوق دو طرفه بوده، از اینرو فضای کافی برای درج اطلاعات وجود دارد.

مشخصات و ویژگی های طرح لایه باز کارت ویزیت فست فود

طرح لایه باز کارت ویزیت پیتزا و فست فود دو طرفه بوده و در ابعاد استاندارد ۶*۹ سانتی متر و با رزولوشن بالای PPI۳۰۰ طراحی گردیده است. طرح فوق با مد رنگی CMYK از کیفیت چاپ و رنگ عالی برخوردار است.

کارت ویزیت دو طرفه فست فود جلوه زیبا و شکیلی داشته و یک کارت ویزیت شیک برای رستوران و فست فود شما بشمار می رود.همچنین این طرح با المانهای زیبای فست فود و ترکیب رنگ جذاب نقش مهمی در جلب نظر مشتریان شما بازی خواهد نمود. اگر می خواهید تعداد مشتریان خود را افزایش دهید توصیه می شود از این طرح بی بهره نمانید.

ارسال دیدگاه

قیمت : 45,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام