کارت ویزیت کافی شاپ دو طرفه لایه باز

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

کارت ویزیت کافی شاپ دو طرفه

کارت ویزیت کافی شاپ دو طرفه یک کارت ویزیت تمام عیار برای کافی شاپ محسوب می شود. این کارت ویزیت بوده و بر روی آن از تصاویر قهوه، فنجان و سایر المان های کافی شاپ استفاده شده است. کارت ویزیت لایه باز کافی شاپ توسط نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است، لذا امکان ویرایش فایل در نرم افزار فتوشاپ وجود دارد. نرم افزار فتوشاپ یک نرم افزار طراحی ساده است که به آسانی و با چند کلیک می توان مشخصات مورد نیاز را بر روی آن تغییر داد.

در طرح کارت ویزیت لایه باز کافه از رنگ های سیاه و سفید استفاده شده که همانند یک اثر هنری مدرن و شیک بر روی کارت خودنمایی می کند. طراحی جوان پسندانه و جذاب آن را به یکی از کارت ویزیت های پرطرفدار تبدیل کرده است. کارت ویزیت فوق در ابعاد استاندارد و کیفیت رنگ و چاپ عالی یک کارت منحصر بفرد برای شما خواهد بود.

بررسی مشخصات کارت ویزیت کافی شاپ دو طرفه

کارت ویزیت کافی شاپ دو طرفه در ابعاد استاندارد ۶ * ۹ سانتی متر طراحی شده است. کارت ویزیت کافی شاپ در نرم افزار فتوشاپ CC طراحی شده و در فرمت PSD در دسترس شما قرار دارد. طرح کارت ویزیت کافه در اندازه ۵.۶۹ مگا بایت قابل دانلود و تهیه است. از دیگر ویژگی های کارت ویزیت لایه باز کافی شاپ کیفیت بالای تصویر آن است. کارت ویزیت کافی شاپ لمینت دارای رزولوشن PPI۳۰۰ بوده و دارای مد رنگی CMYK است.

بنابراین شما امکان بارها تغییر اطلاعات روی کارت و چاپ آن را با کیفیت عالی تصویر، وضوح و شفافیت رنگ فوق العاده خواهید داشت. بر روی این طرح لوگوی تصویری شما قابل درج است بنابراین چنانچه دارای یک لوگوی خاص برای کافی شاپ خود هستید، امکان قرار دادن آن بر روی کارت ویزیت وجود دارد.

ارسال دیدگاه

برچسب ها :

قیمت : 45,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام