کارت ویزیت کافی شاپ مستر

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

کارت ویزیت کافی شاپ 

کارت ویزیت کافی شاپ مستر یک کارت ویزیت مختص کافی شاپ ها و کافه تریا است. کارت ویزیت کافه با استفاده از تصاویر قهوه و رنگ زیبای قهوه ای خود یک کارت اختصاصی برای کافی شاپ بشمار می رود. طرح لایه باز کارت ویزیت کافی شاپ امکان ویرایش مشخصات کارت را به کاربران می دهد. برای اینکار باید نرم افزار فتوشاپ را نصب و فایل کارت ویزیت لایه باز کافی شاپ را در آن باز کنید. پس از ویرایش مشخصات کارت و شخصی سازی آن امکان چاپ کارت وجود دارد.

طرح لایه باز کارت ویزیت کافی شاپ امکان بارها تغییر مشخصات کارت متناسب با نیازهای شما را خواهد داشت. به عنوان مثال پس از گذشت مدت زماتی و در صورت تغییر آدرس و یا تلفن می توانید کارت ویزیت لایه باز کافی شاپ را دوباره ویرایش و چاپ نمائید. طراحی کارت ویزیت کافی شاپ  یک طراحی زیبا، خلاقانه و حرفه ای برای کافی شاپ ها محسوب می شود.

بررسی مشخصات کارت ویزیت لایه باز کافی شاپ مستر

طرح فوق در ابعاد استاندارد ۶ * ۹ سانتی متر و در نرم افزار فتوشاپ CC طراحی شده است. طرح لایه باز کارت ویزیت کافی شاپ در فرمت PSD ذخیره شده و در یک فایل با حجم ۲.۰۶ مگا بایت عرضه می شود. اندازه کوچک فایل امکان دانلود سریع و استفاده از آن را به شما می دهد.این طرح دارای رزولوشن PPI۳۰۰ بوده و دارای مد رنگی CMYK است. بدین ترتیب کارت ویزیت کافی شاپ از وضوح تصویر، کیفیت عالی رنگ، شفافیت فوق العاده و چاپ بی نظیر برخوردار است.

طرح لایه باز کارت ویزیت کافی شاپ یک طرح منحصر بفرد، شکیل و جذاب برای کافی شاپ و کافه تریا خواهد بود. چنانچه می خواهید یک کارت ویزیت تک برای کافی شاپ خود داشته باشید توصیه می شود کارت ویزیت لایه باز کافی شاپ مستر را تهیه کنید.

ارسال دیدگاه

دیدگاه کاربران

  1. گرجستانی
    1396/02/3

    سلام خیلی ممنون دست شما درد نکنه

    طرح جالبیه

برچسب ها :

قیمت : 35,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام