کارت ویزیت کافی شاپ کلاسیک

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

کارت ویزیت کافی شاپ کلاسیک

کارت ویزیت کافی شاپ کلاسیک یک کارت کلاسیک و شکیل محسوب می شود. کارت ویزیت کافه دو طرفه بوده و پشت کارت تصاویر زیبای قهوه دیده می شود. روی کارت ویزیت خلاقانه کافی شاپ نیز نوشته کافی دیده می شود.این طرح یک کارت تمام عیار بوده و در عین ساده بودن زیبایی خاصی دارد. اگر می خواهید که برای کافی شاپ خود یک کارت سفارش دهید، که ساده بوده ولی در عین ساده بودن از طراحی خاص و شیک برخوردار باشد، کارت ویزیت کافی شاپ کلاسیک توصیه می شود.

طرح فوق به زیبایی از تصاویر قهوه و ترکیب رنگ کرم و قهوه ای در پشت و روی کارت بهره برده است. بر روی کارت خطوط مورب نازک و ظریفی دیده می شود که جلوه ای خاص به کارت بخشیده است.

این کارت ویزیت دو طرفه بوده و لایه باز است. ویژگی لایه باز بودن کارت ویزیت کافی شاپ کلاسیک این است که می توان به آسانی مشخصات خود را بر روی کارت ویرایش نمود. پس از چند حرکت ساده و ویرایش مشخصات مندرج بر روی کارت، امکان چاپ به سهولت وجود دارد.

بررسی مشخصات کارت ویزیت کافی شاپ کلاسیک

طرح کارت ویزیت کافی شاپ کلاسیک در ابعاد استاندارد ۶ * ۹ سانتی متر و در نرم افزار فتوشاپ CC طراحی شده است. کارت در فایل با فرمت PSD تهیه و در حجم ۴.۴۹ مگا بایت در دسترس شما قرار دارد. کارت ویزیت خلاقانه کافی شاپ دارای رزولوشن PPI۳۰۰ بوده و کیفیت بالایی دارد. همچنین کارت ویزیت کافه کلاسیک دارای مد رنگی CMYK است که شفافیت، وضوح تصویر و کیفیت بالای چاپ را به همراه دارد. کارت ویزیت کافی شاپ کلاسیک لایه باز بوده و امکان ویرایش و چاپ کارت به دفعات وجود دارد.

اگر به دنبال یک کارت ویزیت خلاقانه  کافی شاپ می گردید که سادگی و زیبایی را با هم داشته باشد، کارت ویزیت کافی شاپ کلاسیک همان چیزی است که به دنبال آن هستید.

ارسال دیدگاه

برچسب ها :

قیمت : 35,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام