کارت ویزیت گل فروشی به صورت طرح لایه باز

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

طرح کارت ویزیت گل فروشی به صورت طرح لایه باز

طرح کارت ویزیتی که در بالا مشاهده می کنید طرحی زیبا و جذاب متناسب با حرفه ی گل فروشی است، کارتی که المان ها و رنگ ها در آن منطبق با اصول حرفه ای و آمیخته با حس لطیف گل فروشی جای گیری شده اند.

شرح تحلیل رنگ ها و المان های طرح کارت ویزیت گل فروشی

زمینه ی این کارت سفید است و المان ها در آن اساسی را دارند، خود رنگ سفید برای کارت ویزیت انتخابی مناسب به شمار می رود و حس پاکی و سرزندگی که گل دارد را رنگ سفید نیز دارد.

المان گل هم علاوه بر نشانه ی موضوع کارت ویزیت بودن حس خوب، زیبایی و خلاقیت را به خوبی به مخاطب القا می کند.

این کارت ویزیت کارتی ساده و در عین حال حرفه ای است که با حفظ آیتم های حرفه ای می تواند همراه خوبی برای یک گل فروشی باشد.

مشخصات فنی این کارت ویزیت چیست؟

این کارت ویزیت دارای رزولوشن ۳۰۰ PPI و مد رنگی CMYK است، ابعاد این کارت ویزیت ۸٫۵ * ۴٫۸ سانتی متر است و فایل لایه باز آن با فرمت PSD بر روی سایت قرار گرفته است.

شما پس از خرید و دریافت فایل لایه باز می توانید ویرایش و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال سازید از نام گل فروشی، لوگو، اطلاعات تماس و راه های ارتباطی گرفته تا هر موضوع دیگری که خواهان ذکر آن بر روی کارت هستید.

پس از ایجاد این تغییرات که به واسطه ی نرم افزار فوتوشاپ به سادگی می توانید آن ها را ایجاد کنید شما موفق شده اید این کارت ویزیت را برای خود شخصی سازی کنید.

با مراجعه به سایت تربچه ارائه دهنده ی انواع طرح های گرافیکی می توانید بیش از ده ها مدل کارت ویزیت را مشاهده کرده و کارت ویزیت مورد نظرتان را پیدا کنید.

ارسال دیدگاه

برچسب ها :

قیمت : 45,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام