کارت پستال عید نوروز فیروزه ای

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

کارت پستال عید نوروز فیروزه ای

طرح لایه باز کارت پستال عید نوروز فیروزه ای به مناسب  نوروز ۱۳۹۹ طراحی و ارائه شده است.کارت پستال عید نوروز در ابعاد استاندارد A4 با رزولوشن ۳۰۰PPI و مد رنگی CMYK با طراحی بسیار جذاب و شیک قابل دریافت می باشد. فرمت ارائه شده طرح PSD بوده و قابل ویرایش و شخصی سازی در نرم افزار فتوشاپ است.

در کارت پستال عید نوروز لایه باز از رنگ بکگراند فیروزه ای استفاده شده که بسیار زیبا و جذاب می باشد. بر روی صفحه اول طرح، تایپوگرافی نرم افزاری سال یک هزار و سیصد و نود و نه که به صورت کتیبه ای طراحی شده به کار رفته است. همچنین علاوه بر آن ازخوشنویسی شعر مبارک بادت این سال و همه سال نیز استفاده شده که جذابیت و گیرایی طرح را دو چندان می کند.

در قسمت پشتی طرح کارت تبریک عید نوروز ازخوشنویسی دستی دعای تحویل سال یا مقلب القلوب و الابصار استفاده شده که حس امید را به مخاطب القاء خواهد کرد.

امروزه استفاده از کارت پستال امری مرسوم در ارسال پیام تبریک به مخاطبان می باشد و هدیه ای ماندگار خواهد بود. شرکت ها و سازمان ها نیز از این امر مستثنی نبوده به مناسبت عید نوروز هدایای مختلفی از جمله سررسید ، تقویم و کارت پستال را به همکاران و کارمندان خود ارائه می کنند.

 

ارسال دیدگاه

قیمت : 40,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام