کتیبه نوشته سال ۱۳۹۹ طلاکوب

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

کتیبه نوشته سال ۱۳۹۹ طلاکوب

طرح لایه باز کتیبه نوشته سال ۱۳۹۹ طلاکوب با خط ثلث خطاطی شده و کیفیت عالی و فرمت PSD قابل دریافت می باشد. طرح کتیبه نوشته سال یک هزار و سیصد و نود و نه با کادر تذهیب اسلیمی منقوش شده و مناسب برای استفاده در تقویم های سال ۹۹ هجری شمسی خواهد بود.

کتیبه و کتیبه نگاری

در جهان اسلام کتیبه‌ نگاری در بناهای یادبود، مقبره‌ها، مساجد، مدارس علمیه، بقعه‌ها، عمارات باشکوه، ستون‌ها، و جاهای مناسب دیگر به‌ کار می‌رفته‌است و به این ترتیب در این مکان‌ها آثار ارزشمندی از هنر خوشنویسی و کتیبه‌ نگاری به اشکال عمودی یا افقی خلق شده و به یادگار مانده‌ است. تجزیه و تحلیل این آثار از منظرهای گوناگونِ هنری و موضوعی می‌تواند دریچه‌هایی فراسوی تاریخ، تمدن، و فرهنگ اسلامی بر دیدگان پژوهندگان معاصر بگشاید.

انواع مختلف خطوط شامل کوفی، نسخ، ثلث، طغرا، ریحان، محقق، نستعلیق، و جز آن در کتیبه‌ نگاری‌های اسلامی از صدر اسلام تاکنون مورد استفاده قرار گرفته‌اند.از میان خطوط یاد شده، خط ثلث به سبب دور و تموج آن و نیز به جهت حرکات نرم قلم، درشتی و برجستگی حروف، و قابلیت تزیین و ایجاد نقش و نگار در کتیبه‌نویسی بیشتر مورد استفاده قرار گرفته‌است. مضمون کتیبه‌ها در بناهای ایران شامل آیات قرآن، احادیث، شعر، ماده تاریخ، تاریخ بناها یا نام بنیان‌گذارانشان، و مواردی جز آن است.

کاربردهای کتیبه نوشته طلاکوب سال یک هزار و سیصد و نود و نه

امروزه استفاده از کتیبه در طرح های اسلامی و سنتی اصیل بسیار مرسوم و جذاب است. کتیبه نگاری از هنرهای اصیل و قدیمی جهان اسلام بوده که از آن در کتاب ها، مساجد، عمارت های مجلل و… استفاده شده است. طرح کتیبه نوشته سال ۱۳۹۹ طلاکوب، طرحی جذاب و اصیل با کیفیت بی نظیر و  که با فرمت PSD ارائه شده و قابل استفاده در نرم افزار فتوشاپ می باشد. با استفاده از این کتیبه میتوانید حس اصالت و قدمت را به مخاطبان خود القا نمایید.

طرح کتیبه نوشته سال یک هزار و سیصد و نود و هشت قابل استفاده در طرح های ویژه نوروز ۹۹ مانند: سررسید و تقویم ۹۹، سالنامه، پوستر و… می باشد.

 

ویژگی های طرح کتیبه نوشته سال ۱۳۹۹

ابعاد ۷۰ * ۵۰ سانتی متر

رزولوشن ۳۰۰PPI

فرمت PSD

ویرایش در فتوشاپ

نحوه خرید و استفاده از طرح

جهت خرید طرح، پس از ثبت نام در سایت، حساب کاربری خود را از طریق پنل کاربری شارژ نموده، سپس مجدداً به صفحه طرح مراجعه کنید و روی دکمه دانلود تکی کلیک نمایید.

فایل طرح به صورت فشرده RAR می باشد که توصیه می کنیم جهت باز نمودن فایل RAR از نرم افزار Winrar استفاده نمایید.

پس از باز نمودن فایل PSD در نرم افزار فتوشاپ، از طریق پنل لایه ها (Layers) ، آیکن چشم که در کنار اسم فایل قرار گرفته را روشن کنید تا طرح برای شما ظاهر شود.(این کار به جهت کاهش حجم فایل انجام می شود)

در صورت بروز هرگونه خطا و یا اشکال از طریق ارسال تیکت پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

جهت مشاهده دیگر آثار، به صفحه سررسید و تقویم ۹۹ مراجعه فرمایید.

ارسال دیدگاه

قیمت : 15,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام