کارت ویزیت کافی شاپ انتزاعی

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

کارت ویزیت کافی شاپ انتزاعی

طرح لایه باز کارت ویزیت کافی شاپ انتزاعی یک طرح متفاوت و متمایز محسوب می شود. کارت ویزیت کافی شاپ خلاقانه از دو طرح متفاوت در رو و پشت کارت برخوردار است. طرح کارت ویزیت کافی شاپ در پشت کارت شامل تصاویر فنجان، چای و قهوه و نظیر آن بوده و در روی کارت عکس فنجان قهوه دیده می شود. کارت ویزیت لایه باز کافی شاپ امکان بارها ویرایش مشخصات روی کارت را دارد. بنابراین کاربران با اجرای چند حرکت ساده می توانند نسبت به ویرایش مشخصات کارت و شخصی سازی آن اقدام کنند.

طرح لایه باز کارت ویزیت کافی شاپ انتزاعی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده و دو طرفه است. بدین ترتیب امکان ویرایش اطلاعات به آسانی امکان پذیر بوده و می توان با نرم افزار فتوشاپ آن را باز نمود. تنها کافی است که نرم افزار فتوشاپ را نصب نموده و از طریق آن فایل را باز و ویرایش کنید.

بررسی مشخصات کارت ویزیت کافی شاپ انتزاعی

کارت ویزیت لایه باز کافی شاپ در ابعاد استاندارد ۶ * ۹ سانتی متر و به صورت دو طرفه طراحی شده است. از ویژگی های این طرح رزولوشن بالای PPI۳۰۰ است که وضوح تصویر و کیفیت بالای آن را امکان پذیر می سازد. طرح فوق دارای مد رنگی CMYK است که شفافیت بالای رنگ و تصویر را به وجود می آورد. طرح لایه باز کارت ویزیت کافی شاپ در نرم افزار فتوشاپ CC طراحی شده و در فایل با فرمت PSD عرضه می شود.

فایل کارت ویزیت در اندازه ۸.۰۵ مگا بایت در دسترس است، لذا به سادگی قابل دانلود کردن و ویرایش خواهد بود.همچنین دارای لوگوی تصویری بر روی کارت بوده و یک کارت شکیل، زیبا و جذاب برای کافی شاپ شما محسوب می شود.

ارسال دیدگاه

برچسب ها :

قیمت : 45,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام