طرح جلد دفتر صورتی لایه باز

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

طرح جلد دفتر صورتی لایه باز

بلاشک یکی از مهمترین فاکتورهای تاثیرگذاری در فروش موفق یک محصول دفتر، طرح روی جلد آن می باشد که در نگاه اول نظر مخاطبان را به خود جلب خواهد کرد. استفاده از طرحی که با توجه به نیازهای هر قشر و رنج سنی مخاطبان طراحی و تولید شده است امری مهم تلقی می شود.

متاسفانه در کشورما قالب طرح های جلد دفتر موجود در بازار بر گرفته از طرح های خارجی بی هویت هستند که توانسته اند نظر دانش آموزان و دانشجویان را به خود جلد نمایند. یکی از دغدغه های ما تاثیرگذاری مثبت در این زمینه بوده و با تلاش طراحان توانسته ایم مجموعه ای بی نظیر از طرح های جلد دفتر را برای تولید کنندگان دفتر و لوازم التحریر در کشور عزیزمان فراهم کنیم. طراح هایی زیبا، جذاب و مطابق با سلیقه، فرهنگ و مذهب اسلامی کشورعزیزمان ایران هستند. این طرح ها با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب هم اکنون قابل خرید از سایت تربچه می باشند.

جزئیات طرح جلد دفتر صورتی لایه باز

این طرح با رنگ زمینه صورتی ملایم و طیف رنگی آن میتواند چشم هر بیننده ای را به خود جلد نماید، استفاده از رنگ صورتی در این طرح حس آرامش و زیبایی را به مخاطبان خود القا می کند.

طرح های سنتی با زیبایی خاصی که دارند در هنر جایگاه خود را باز کردند و یک فرد و یک خانواده ایرانی برای اینکه فرهنگ ایرانی را به فرزندان خود آموزش دهند سعی می کنند از طرح‌های استفاده کند که در فرهنگ ایرانی بسیار مورد استفاده قرار گرفته است و بیانگر ذوق و قریحه ایرانی میباشد.

طرح جلد دفتر صورتی در ابعاد ۱۷ * ۲۴ سانتی متر با رزولوشن ۳۰۰PPI و مد رنگی CMYK می باشد . تنها کافی است حساب کاربری خود را شارژ نموده و طرح را از سایت تربچه دریافت نمایید.

در صورت تمایل میتوانید دیگر نمونه های طراحی جلد دفتر را مشاهده نمایید.

ارسال دیدگاه

قیمت : 40,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام