لیبل DVD با نقش و نگار اسلیمی لایه باز

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

لیبل DVD با نقش و نگار اسلیمی لایه باز

به آن دسته از دوستانی که طرفدار نقش و نگارهای اسلیمی هستند مژده می دهیم که لیبل DVD با نقش و نگار اسلیمی نیز در اختیار آنها قرار می‌گیرد و می ‌توانند  ایده خاص خود را در مجموعه های فرهنگی هنری و یا سایر مراکزی که نیازمند ساخت دی وی دی میباشند با طرح لیبل دی وی دی در اختیار دیگران قرار دهد.

طرح لایه باز لیبل اسلیمی ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارد که برگرفته از نقش و نگارهای اسلامی و اسلیمی و همچنین طرح های گل و بته و بسیار زیبای سنتی می باشد که از دل هنر و فرهنگ ایرانی بوده و برای آن دسته از عزیزانی که به طرح های متنوع و هنر های بی نظیر ایرانی علاقه بسیار زیادی می داد دارند مفید و مورد استفاده بسیاری قرار گرفته است.

ویژگی های لیبل DVD 

 همچنین طرح لیبل اسلیمی برای آن دسته از افرادی که کارهای فرهنگی خود را در قالب دی وی دی و سی دی های متنوع ارائه می‌دهند بسیار مفید و منحصر به فرد باشد به دلیل اینکه لیبل دی وی دی با نقوش اسلیمی با طرح PSD می باشد و قابل ویرایش در تمامی نرم افزارهای ویرایشی است. کاربران مختلف می توانند لیبل DVD با نقش و نگار اسلیمی را تهیه کرده و در نرم افزارهای مورد نظر خود تغییراتی بر روی آن ایجاد کند.

به دلیل رزولوشن بسیار بالای این طرح لایه باز اسلیمی از کیفیت آن در تغییرات شما چیزی کاسته نخواهد شد و مد رنگی آن که CMYK می باشد برای شما بسیار جذاب و بی نظیر خواهد بود. رزولوشن این طرح حدود ۳۰۰ دی پی آی می باشد و اندازه های آن اندازه های استاندارد ۱۳ * ۱۳ سانتی متر است.

ارسال دیدگاه

قیمت : 49,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام