طرح لایه باز کارت ویزیت برنامه نویس

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

طرح لایه باز کارت ویزیت برنامه نویس

یکی از مصادیق کاربردی کارت ویزیت استفاده برای اشخاص است؛کارت ویزیت ها علاوه بر اینکه برای شرکت ها،مغازه ها و مراکز عمومی کاربرد دارند برای افراد نیز می توانند بسیار موثر باشند.

لزوم داشتن کارت ویزیت برای یک برنامه نویس

برنامه نویسان عمدتا به صورت پروژه ای مشغول به کار هستند؛اما فرقی ندارد فردی به صورت پروژه ای بخواهد کار کند یا دائمی،کارت ویزیت می تواند بهترین معرف برای وی باشد.

علاوه بر اینکه کارت ویزیت نشانگر این است که فرد به کسب و کار خود اهمیت می دهد بهترین راه برای ماندگاری است. شما با یک بار ارائه ی کارت ویزیت خود تا مدت ها در ذهن شخص مقابل تان باقی خواهید ماند.

تحلیل کارت ویزیت برنامه نویس

کارت ویزیت لایه باز برنامه نویس کارتی جذاب و گیرا است و از دسته کارت ویزیت هایی می باشد که علاوه بر جنبه ی اطلاع رسانی جذابیت بصری نیز دارد.

رنگ قالب این کارت مشکی است و المان ها بر روی آن به طرزی هوشمندانه و جذاب به کار رفته اند؛ کدهای صفر و یک برنامه نویسی که به رنگ آبی بر روی زمینه ی کارت به صورت گسترده آمده است.

رنگ آبی رنگ شبکه ی وب و اینترنت است و اینکه المان برنامه نویسی به رنگ آبی بر زمینه ی مشکی کارت آمده به خوبی بیانگر موضوع کاری است که کارت ویزیت برای آن طراحی شده.

مشخصات و ویژگی های کارت ویزیت برنامه نویس

این کارت ویزیت زیبا و خلاقانه که انتخابی مناسب برای برنامه نویسان حرفه ای است می توانید با فرمت PSD،رزولوشن ۳۰۰DIP، مد رنگی CMYK و در ابعاد ۴٫۸ * ۸٫۵ می توانید از سایت تربچه خریداری نمایید.

همچنین شما این امکان را دارید که پس از خرید طرح برای اضافه کردن نام برنامه نویس و یا تغییرات دیگری که مدنظرتان است فایل دریافتی را با استفاده از نرم افزار فوتوشاپ مورد تغییر و ویرایش قرار دهید و به عبارتی آن را شخصی سازی کنید.

با مراجعه به سایت تربچه ارائه دهنده ی انواع طرح های گرافیکی می توانید بیش از ده ها مدل کارت ویزیت را مشاهده کرده و کارت ویزیت مورد نظرتان را پیدا کنید.

ارسال دیدگاه

قیمت : 45,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام