طرح لایه باز کارت ویزیت بوتیک لاکچری

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

کارت ویزیت بوتیک

طرح کارت ویزیت بوتیک یک طرح خاص و جذاب برای استفاده در بوتیک ها و فروشگاه های پوشاک است. برخی کسب و کارها مانند بوتیک ها برای جذب مشتری به درون مغازه و فروشگاه خود نیاز به تبلیغات خاص دارند.

یکی از روشهای هدایت مشتریان به درون مغازه استفاده از کارت ویزیت است. به همین دلیل انتخاب یک کارت ویزیت جذاب و خاص می تواند کمک زیادی به این امر نماید. طرح لایه باز کارت ویزیت با ابعاد مربعی و خاص خود و طراحی لوکس و مدرن و استفاده از المان ها و رنگ های جذاب از ظاهر باشکوهی برخوردار است.

کارت ویزیت لایه باز در نرم افزار فتوشاپ طراحی گردیده و امکان ویرایش اطلاعات موجود در آن به سادگی امکان پذیر است.

طرح کارت ویزیت بوتیک در ابعاد خاص ۵.۵ * ۵.۵ سانتی متر یک کارت ویزیت لاکچری و لوکس محسوب می شود. طرح لایه باز کارت ویزیت به سادگی قابل ویرایش بوده و نیازی به تخصص بالایی ندارد بنابراین اینکار به سادگی میسر خواهد بود.

بررسی مشخصات کارت ویزیت بوتیک

کارت ویزیت بوتیک لاکچری در نرم افزار فتوشاپ CC و در قالب فایل با پسوند PSD و در حجم کوچک ۲.۰۷ مگا بایت عرضه می شود. بدین ترتیب امکان دانلود و ویرایش آن به سادگی امکان پذیر است.

کارت ویزیت لایه باز از رزولوشن PPI۳۰۰ و مد رنگی CMYK بهره مند است. این خصوصیات موجب کیفیت عالی تصاویر و وضوح فوق العاده در چاپ خواهد شد. بنابراین شما یک کارت ویزیت لاکچری به تمام معنی خواهید داشت.

با امکان ویرایش اطلاعات شما می توانید فایل را برای خود و بوتیک خود شخصی سازی نمائید. اطلاعاتی مانند نام بوتیک، آدرس و تلفن قابل درج بر روی کارت خواهد بود. کارت ویزیت بوتیک لاکچری شما را از سایر رقبا متمایز نموده و مشتریان ذوق و سلیقه شما را تحسین خواهند کرد. بعلاوه این امر کمک شایانی به جذب مشتری به بوتیک شما می نماید.

ارسال دیدگاه

برچسب ها :

قیمت : 45,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام