کارت تبریک نوروز لایه باز

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

کارت تبریک نوروز لایه باز

طرح لایه بازکارت تبریک نوروز با طراحی بسیار زیبا و جذاب مناسب نوروز ۹۹ طراحی و ارائه شده است. کارت پستال عید نوروز ۹۹  در ابعاد استاندارد A4 به صورت تاشو طراحی شده و با رزولوشن ۳۰۰PPI و مد رنگی CMYK قابل دریافت است.

طرح کارت تبریک سال نو با فرمت PSD بوده و قابل ویرایش و شخصی سازی در نرم افزار فتوشاپ می باشد.

طرح فوق با زمینه کاغذ کاهی طراحی شده که حس اصالت و قدیمی بودن را به مخاطب طرح القاء می کند. روی صفحه اول طرح نشانه سال نو مبارک با خط ثلث طراحی شده است. علاوه بر آن طرح کتیبه سال یک هزار و سیصد و نود و نه به صورت نرم افزاری خطاطی و روی طرح قرار دارد.

در قسمت پشتی طرح کارت پستال نوروز ۱۳۹۹ از خوشنویسی شعر ز کوی یار می آید نسیم باد نوروزی که از اشعار حافظ شیرازی بوده به کار رفته است.

 

ز کوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی          از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

چو گل گر خرده‌ای داری خدا را صرف عشرت کن          که قارون را غلط‌ها داد سودای زراندوزی

ز جام گل دگر بلبل چنان مست می لعل است          که زد بر چرخ فیروزه صفیر تخت فیروزی

حافظ شیرازی

خواجه شمس‌الدین محمد شیرازی متخلص به “حافظ”، غزلسرای بزرگ و از خداوندان شعر و ادب پارسی است. وی حدود سال ۷۲۶ هجری قمری در شیراز متولد شد. علوم و فنون را در محفل درس استادان زمان فراگرفت و در علوم ادبی عصر پایه‌ای رفیع یافت. خاصه در علوم فقهی و الهی تأمل بسیار کرد و قرآن را با چهارده روایت مختلف از بر داشت. “گوته” دانشمند بزرگ و شاعر و سخنور مشهور آلمانی دیوان شرقی خود را به نام او و با کسب الهام از افکار وی تدوین کرد. دیوان اشعار او شامل غزلیات، چند قصیده، چند مثنوی، قطعات و رباعیات است.

وی به سال ۷۹۲ هجری قمری در شیراز درگذشت. آرامگاه او در حافظیهٔ شیراز زیارتگاه صاحبنظران و عاشقان شعر و ادب پارسی است.

در این مجموعه آثار حافظ شامل غزلیات، قصائد، قطعات، مثنویات و رباعیات به این شرح گردآوری شده است: غزلیات، مثنوی (الا ای آهوی وحشی …)، ساقی نامه (مثنوی)، قطعات، رباعیات، قصاید

 

استفاده از کارت پستال امری مرسوم در ارسال پیام تبریک به مخاطبان می باشد و هدیه ای ماندگار خواهد بود. شرکت ها و سازمان ها نیز از این امر مستثنی نبوده به مناسبت عید نوروز هدایای مختلفی از جمله سررسید ، تقویم و کارت پستال را به همکاران و کارمندان خود ارائه می کنند.

 

ارسال دیدگاه

قیمت : 55,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام