طرح لایه باز کارت ویزیت آرایشگاه مردانه دو طرفه

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

طرح لایه باز کارت ویزیت آرایشگاه مردانه دو طرفه

کارت ویزیتی که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید طرحی جذاب و حرفه ای مناسب برای آرایشگاه های مردانه است.

این کارت به صورت دو طرفه طراحی شده است که یک طرف آن طرحی متناسب با کار آرایشگاه آمده و طرف دیگر آن کاملا مناسب برای درج فعالیت های آرایشگاه و اطلاعات تماس است.

ویژگی های کارت ویزیت آرایشگاه مردانه

 بخش رویی کارت که فقط طرح بر روی آن آمده ترکیب مشکی سفید به صورت قالب بر روی آن دیده می شود و المان مرد آرایشگری که قیچی در دست دارد.

در اطراف المان مرد آرایشگر شاهد اضافه شدن ترکیب آبی و قرمز نیز هستیم که در میان رنگ مشکی و سفید به چشم می آید و نگاه ها را به سمت خود جلب می کند این ترکیب رنگی متضاد سبب می شود المان در میان رنگ های مشکی و سفید گم نشود و به خوبی به چشم بیاید.

انتخاب رنگ هوشمندانه در کارت ویزیت به معنای انتخاب رنگ ها و کنار هم قرار دادن شان به نحوی است که هم خیره کننده باشند و هم جذاب و خلاقانه.

زمینه ی مشکی و سفید را دور قسمت پشتی کارت نیز مشاهده می کنیم اما عمده ی قسمت پشتی کارت سرمه ای رنگ است و کادری مناسب برای آرایشگرانی که می خواهند همه یا قسمتی از فعالیت کاری خود را بر روی کارت بیاورند.

شرح مشخصات طرح لایه باز کارت ویزیت آرایشگاه مردانه دو طرفه

این کارت ویزیت را با رزولوشن ۳۰۰PPI و مد رنگی CMYK می توانید به صورت فایل لایه باز با فرمت PSD از سایت دریافت کنید و در نرم افزار فوتوشاپ اجرا کنید؛ با چند کلیک به سادگی می توانید لوگو و نام آرایشگاه مدنظرتان را بر روی کارت جایگزین کنید و در نهایت این کارت ویزیت را برای خود شخصی سازی کنید.

مدنظر داشته باشید که این کارت ویزیت با کیفیت بالایی ارائه شده است و همچنین ابعاد آن ابعاد استاندارد لمینت یعنی ۹*۶ سانتی متر می باشد.

ارسال دیدگاه

قیمت : 45,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام