بنر دهه فاطمیه لایه باز

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

بنر دهه فاطمیه لایه باز

طرح بنر دهه فاطمیه لایه باز به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه، طراحی و ارائه شده است. این طرح در ابعاد ۵۰ * ۷۰ سانتی متر و با فرمت PSD طراحی شده و قابل استفاده در نرم افزار فتوشاپ می باشد.

ایام دهه فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س)

ایام فاطمیه یا دهه فاطمیه، نام روزهایی است که شیعیان به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌ الله علیها عزاداری می‌کنند. درباره تاریخ شهادت حضرت زهرا (س) روایات مختلف و متضاد است. از چهل روز تا شش ماه بعد از رحلت پیامبر (ص). میان علمای شیعه، دو تاریخ درباره شهادت حضرت فاطمه (س) مشهور و مقبول است: یکی هفتاد و پنج روز بعد از رحلت پیامبر (ص) و دیگری نود و پنج روز.

با توجه به رحلت پیامبر اسلام (ص) در بیست و هشتم صفر، بنا به روایت هفتاد و پنج روز، در مورخه سیزدهم تا پانزدهم جمادی الأوّل، شهادت حضرت زهرا (س) است و این ایام را فاطمیه اوّل می‌ خوانند. اما بنا به روایت نود و پنج روز، شهادت حضرت(س) در سوم تا پنجم جمادی الثانی است و این ایام را فاطمیه دوم می‌ خوانند.

ایام فاطمیه جمعا ۶ روز می باشد، ۳ روز در ماه جمادی الاول و ۳ روز در ماه جمادی الثانی. بنابراین فاطمیه اول از ۱۳ تا ۱۵جمادی الاول است و فاطمیه دوم از سوم تا پنجم جمادی الثانی می باشد. ظاهراً علت اینکه سه روز در هر ماه بعنوان روز شهادت آن حضرت(س) معرفی شده است به این دلیل است که این احتمال وجود دارد که ماههای قمری از رحلت پیامبر (ص) تا شهادت حضرت زهرا (س)،۲۹ روز بوده باشند، حال آنکه در صورت کامل بودن ماههای قبل،روز شهادت ۱۳جمادی الاول و یا سوم جمادی الثانی خواهد بود. چرا که طبق تقویم، حداکثر سه ماه قمری ۲۹ روزه و حداکثر ۴ ماه قمری ۳۰ روزه می توانند پشت سر هم قرار گیرند.

بررسی طرح لایه باز بنر دهه فاطمیه

به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه فاطمیه و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها ، طرح لایه باز بنر دهه فاطمیه ویژه اطلاع رسانی مراسم های مذهبی و هیئت ها توسط تیم طراحی تربچه ارائه شده است.این طرح با فرمت PSD و در ابعاد استاندارد ۵۰ * ۷۰ سانتی متر ارائه شده که به دلیل رزولوشن بالای آن(۳۰۰PPI) قابلیت چاپ بنر تا ابعاد ۲ * ۳ متر را بدون افت کیفیت و با رزولوشن ۷۲PPI دارا می باشد.

در طراحی بنر لایه باز ایام فاطمیه از خوشنویسی اختصاصی یا فاطمه الزهرا(س) که به صورت دستی خطاطی شده، استفاده شده است. رنگ زمینه این طرح مشکی بوده که حس غم و اندوه را به مخاطب القاء می کند. در بنر شهادت حضرت زهرا(س) از نقوش و المان های اسلیمی استفاده شده که جذابیت طرح را دو چندان می کند. علاوه بر آن نورپردازی این طرح جلوه ای خاص را ایجاد کرده و حس زنده بودن طرح را به مخاطب می رساند.

 

بنر لایه باز شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها

نمایی نزدیک از کیفیت طرح

طرح بنر ایام فاطمیه

جزئیات طرح بنر اطلاع رسانی شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)

ابعاد ۵۰ * ۷۰ سانتی متر

رزولوشن ۳۰۰PPI

مد رنگی  CMYK

فرمت PSD

قابل استفاده در فتوشاپ

نحوه خرید و استفاده از طرح

جهت خرید طرح، پس از ثبت نام در سایت، حساب کاربری خود را از طریق پنل کاربری شارژ نموده، سپس مجدداً به صفحه طرح مراجعه کنید و روی دکمه دانلود تکی کلیک نمایید.

فایل طرح به صورت فشرده RAR می باشد که توصیه می کنیم جهت باز نمودن فایل RAR از نرم افزار Winrar استفاده نمایید.

پس از باز نمودن فایل PSD در نرم افزار فتوشاپ، از طریق پنل لایه ها (Layers) ، آیکن چشم که در کنار اسم فایل قرار گرفته را روشن کنید تا طرح برای شما ظاهر شود.(این کار به جهت کاهش حجم فایل انجام می شود)

 

ارسال دیدگاه

قیمت : 55,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام