تایپوگرافی شهید مصطفی چمران

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

تایپوگرافی شهید مصطفی چمران

طرح لایه باز تایپوگرافی شهید مصطفی چمران به مناسبت سالروز بزرگداشت ایشان طراحی و ارائه شده است. طرح کالیگرافی شهید مصطفی چمران به صورت کاملاً دستی و بر روی کاغذ خطاطی شده و سپس در نرم افزار فتوشاپ رنگ آمیزی و به اجرا در آمده است. خوشنویسی دکتر چمران با کیفیت فوق العاده و در ابعاد ۷۰ * ۵۰ سانتی متر با رزولوشن ۳۰۰PPI و مد رنگی CMYK قابل دریافت می باشد. طرح خطاطی فوق با فرمت PSD ارائه شده و مناسب استفاده در طرح های ویژه یادبود و بزرگداشت این شهید خواهد بود.

شهید مصطفی چمران

مصطفی چمران (۱۳۱۰-۱۳۶۰ش) وزیر دفاع دولت موقت جمهوری اسلامی ایران و بنیانگذار ستاد جنگ‌های نامنظم در جنگ ایران و عراق. وی پیش از انقلاب اسلامی با دعوت امام موسی صدر به لبنان رفت و هشت سال آنجا ماند. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران وزیر دفاع دولت موقت جمهوری اسلامی، نماینده مجلس و فرمانده ستاد جنگ‌های نامنظم در جنگ عراق با ایران بود. مصطفی چمران در دهلاویه در ۳۱ خرداد ۱۳۶۰ش به شهادت رسید.مصطفی چمران در ۱۳۱۰ش در قم به دنیا آمد و از یک سالگی به همراه خانواده در تهران ساکن شد.  تحصیلات ابتدایی‌اش را در دبستان انتصاریه، نزدیک منطقه پامنار، گذراند و در دبیرستان دارالفنون و البرز دوره متوسطه را به پایان رساند. طی تحصیل از شاگردان ممتاز به شمار می‌آمد. از پانزده سالگی در جلسات دینی، از جمله درس تفسیر قرآن آیت الله طالقانی در مسجد هدایت شرکت کرد. وی در ۱۳۳۲ش در رشته الکترومکانیک دانشکده فنی دانشگاه تهران پذیرفته شد و در دوران تحصیل، دانشجویی ممتاز، و به ویژه مورد توجه و عنایت استادش، مهدی بازرگان، بود.

شهید چمران پس از فارغ التحصیلی، در ۱۳۳۷ش با استفاده از بورس تحصیلی شاگردان ممتاز برای ادامه تحصیل راهی امریکا شد. درجه کارشناسی ارشد مهندسی برق را از دانشگاه تگزاس گرفت و برای ادامه تحصیل به دانشگاه برکلی رفت و دوره دکتری در رشته الکترونیک و فیزیک پلاسما را با درجه ممتاز به پایان رساند.

دکتر مصطفی چمران مردی وارسته، با عواطف عمیق انسانی بود که در برابر مصائب بشری به شدت منقلب می‌شد. راز و نیازهای عارفانه‌اش، در دست نوشته‌هایی که از او به جا مانده، حاکی از عشق و علاقه خالصانه او به خدا و اوج محبت و دوستی‌اش نسبت به همنوعانش است، چنان که دوستانش لقب «خدای عشق» را به او داده بودند.او فردی وحدت گرا و از گرایش به هر جریانِ منهای اسلام به شدت گریزان بود.

 

ویژگی های طرح شهید مصطفی چمران

خطاطی به صورت دستی و با خط ثلث

کیفیت عالی

ابعاد بزرگ و قابل استفاده در طرح های مختلف

فرمت PS

ارسال دیدگاه

قیمت : 45,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام