تایپوگرافی نوروز باستانی خجسته باد

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

تایپوگرافی نوروز باستانی خجسته باد

وکتور تایپوگرافی نوروز باستانی خجسته باد با خط شکسته خطاطی شده و به صورت وکتور EPS در سایت تربچه ارائه می شود. این طرح به مناسبت عید نوروز طراحی شده و ویژه طرح های نوروزی می باشد.

نوروز باستانی ایرانیان

نوروز نخستین روز سال خورشیدی ایرانی برابر با یکم فروردین ماه، جشن آغاز سال نوی ایرانی و یکی از کهن‌ترین جشن‌های به جا مانده از دوران ایران باستان است. خاستگاه نوروز در ایران باستان است و هنوز هم مردم مناطق گوناگون فلات ایران، نوروز را جشن می‌گیرند. زمان برگزاری نوروز، در آغاز فصل بهار است که امروزه به آن برابری بهاری می‌گویند.

نوروز در ایران و افغانستان آغاز سال نو محسوب می‌شود و در برخی دیگر از کشورها یعنی تاجیکستان، روسیه، قرقیزستان، قزاقستان، سوریه، عراق، گرجستان، جمهوری آذربایجان، آلبانی، چین، ترکیه، ترکمنستان، هند، پاکستان و ازبکستان تعطیل رسمی است و مردمان آن جشن را برپا می‌کنند.

نوروز به عنوان یک جشن قدیمی و کهن از اقوام متعددی در منطقه به ارث رسیده‌است و با رنگ و انگ ویژه، شناسنامه ایرانی به خود گرفته و از آن به عنوان نماد پیوندگر افراد و اقوام ایرانی و ملت ایران یاد می‌شود. ایرانیان نوروز را آغازگر رستاخیز طبیعت، گاه رویش و زایش باغ و بوستان می‌دانند و بر این باور هستند که در نوروز، همزمان با طبیعت، باید روزگار نو و جدیدی را با روان و نگرش نو، در تن‌پوش تازه ای آغاز کنند.

وکتو خوشنویسی نوروز باستانی خجسته باد

طرح خوشنویسی نوروز باستانی خجسته باد به صورت نرم افزاری و با خط شکسته، خطاطی و اجرا شده است. این طرح قابل استفاده نامحدود (ابعاد و رزولوشن دلخواه بدون افت کیفیت) در نرم افزار ایلوستریتور بوده و فرمت آن EPS می باشد.

طرح خوشنویسی نوروز باستانی قابل استفاده در طرح های ویژه عید نوروز مانند، تقویم و سررسید ۹۹ ، سالنامه، ماگ و هدایای تبلیغاتی و… می باشد. همچنین شرکت های رسمی و ادارات دولتی میتوانند از این طرح در کارت پستال، و دیگر هدایایی که به مناسبت عید نوروز به کارکنان خود و یا دیگر همکاران می دهند، استفاده نمایند.

 

ویژگی های تایپوگرافی نوروز باستانی خجسته باد

ابعاد نامحدود

رزولوشن دلخواه

فرمت EPS

قابل استفاده و ویرایش در نرم افزار ایلوستریتور

نحوه خرید و استفاده از طرح

جهت خرید طرح، پس از ثبت نام در سایت، حساب کاربری خود را از طریق پنل کاربری شارژ نموده، سپس مجدداً به صفحه طرح مراجعه کنید و روی دکمه دانلود تکی کلیک نمایید.

فایل طرح به صورت فشرده RAR می باشد که توصیه می کنیم جهت باز نمودن فایل RAR از نرم افزار Winrar استفاده نمایید.

پس از باز نمودن فایل PSD در نرم افزار فتوشاپ، از طریق پنل لایه ها (Layers) ، آیکن چشم که در کنار اسم فایل قرار گرفته را روشن کنید تا طرح برای شما ظاهر شود.(این کار به جهت کاهش حجم فایل انجام می شود)

ارسال دیدگاه

قیمت : 49,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام