تایپوگرافی فاطمه الزهرا سلام الله علیها

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

خوشنویسی فاطمه الزهرا سلام الله علیها

تایپوگرافی فاطمه الزهرا سلام الله علیها با کیفیت فوق العاده برداری و با فرمت EPS ارائه شده است. طرح خوشنویسی فاطمه الزهرا(س) به صورت دستی خطاطی شده ، به همین خاطر از جذابیت و ظرافت خاصی برخوردار می باشد.

حضرت فاطمه زهرا(س)

فاطمه (علیها السلام) در نزد مسلمانان برترین و والامقام ترین بانوی جهان در تمام قرون و اعصار می‌باشد. این عقیده بر گرفته از مضامین احادیث نبوی است. این طایفه از احادیث، اگر چه از لحاظ لفظی دارای تفاوت هستند، اما دارای مضمونی واحد می‌باشند.

در یکی از این گفتارها (که البته مورد اتفاق مسلمانان، اعم از شیعه و سنی است)، رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) می‌فرمایند: “فاطمه سرور زنان جهانیان است”.

اگر چه بنابر نص آیه شریفه قرآن، حضرت مریم برگزیده زنان جهانیان معرفی گردیده و در نزد مسلمانان دارای مقامی بلند و عفت و پاکدامنی مثال‌زدنی می‌باشد و از زنان برتر جهان معرفی گشته است، اما او برگزیده‌ی زنان عصر خویش بوده است.

ولی علو مقام حضرت زهرا (علیها السلام) تنها محدود به عصر حیات آن بزرگوار نمی‌باشد و در تمامی اعصار جریان دارد. لذا است که پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) در کلامی دیگر صراحتاً فاطمه (علیها السلام) را سرور زنان اولین و آخرین ذکر می‌نمایند.

بررسی طرح تایپوگرافی فاطمه الزهرا سلام الله علیها)

طرح وکتور خوشنویسی یا فاطمه زهرا(س) به صورت دستی و بر روی کاغذ خطاطی شده و سپس در نرم افزار ایلوستریتور با کیفیت برداری EPS اجرا شده است. طرح وکتور یا فاطمه الزهرا سلام الله علیها قابل استفاده در ابعاد و رزولوشن نامحدود بدون افت کیفیت می باشد.

وکتور تایپوگرافی یا فاطمه الزهرا(س) قابل استفاده در طرح های بنر و پوستر ویژه شهادت و یا ولادت ایشان و یا حتی طراحی تابلو خواهد بود.

 

ارسال دیدگاه

قیمت : 49,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام