نقاشی خط ما زنده به آنیم که آرام نگیریم موجیم که آسودگی ما عدم ماست

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

نقاشی خط ما زنده به آنیم که آرام نگیریم موجیم که آسودگی ما عدم ماست

نقاشی خط ما زنده به آنیم که آرام نگیریم موجیم که آسودگی ما عدم ماست با طراحی خاص و زیبا توسط تیم طراحی و گرافیک تربچه ارائه شده است این شعر از اشعار ملک الشعرای بهار می باشد، ایشان از شاعران عهد صفویه است که در حدود سال ۱۰۰۰ هجری قمری در اصفهان (و به روایتی در تبریز) زاده شد. در جوانی مانند اکثر شعرای آن زمان به هندوستان رفت و از مقربین دربار شاه جهان شد. در سال ۱۰۴۲ هجری قمری به کشمیر رفت و از آنجا به ایران بازگشت و به منصب ملک‌الشعرایی شاه عباس ثانی درآمد. در زمان پیری در باغ تکیه در اصفهان اقامت کرد و همواره عده‌ای از ارباب هنر گرد او جمع می‌شدند. وی در سال ۱۰۸۰ هجری قمری وفات یافت و در همین محل (باغ تکیه) در کنار زاینده‌ رود به خاک سپرده شد.

 

تحلیل طرح لایه باز شعر ما زنده به آنیم که آرام نگیریم

طرح فوق با طراحی خاص به صورت نقاشیخط با زمینه ی کاغذی طراحی و اجرا شده است. استفاده از بافت بوم نقاشی بر روی خطوط شعر و همچنین زمینه ی آن، جذابیتی بی نظیر و اصیل به آن بخشیده است.

این طرح به دلیل جذابیت و کیفیت بالایی که دارد قابل استفاده به عنوان تابلو دیواری، چاپ روی پارچه، پوستر دیواری و… را دارا می باشد.

قطعاً استفاده از این طرح در هر مکان و المانی میتواند حس و حال هنری و عمیقی را به مخاطبان خود القاء کند.

طرح شعر فوق با کیفیت فوق العاده در ابعاد ۷۰ * ۵۰ سانتی متر با رزولوشن ۳۰۰PPI و مد رنگی CMYK طراحی و آماده سازی شده است. همچنین فرمت طرح PSD و قابل استفاده در نرم افزار فتوشاپ می باشد.

 

سایت تربچه یکی از مرجع های قدرتمند خوشنویسی هنری و مذهبی در زمینه های مختلف هنری بوده و این امر حاصل حمایت شما عزیزان از ما بوده است.

 

جهت مشاهده تمامی آثار خوشنویسی میتوانید به صفحه خوشنویسی مراجعه نمایید.

 

ارسال دیدگاه

قیمت : 490,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام