وکتور شعر تو مرا جان و جهانی

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

وکتور شعر تو مرا جان و جهانی

یکی از زیباترین طرح های هنری که در سایت تربچه شاهد انواع آن هستیم طرح شعرهایی است که به صورت دست نویس با خطی خوش به رشته ی تحریر درآمده اند.

تحلیل وکتور شعر تو مرا جان و جهانی

در این وکتور شاهد نوشته شدن مصرع زیبا و عاشقانه ی تو مرا جان جهانی سروده ی مولانا است، مصرعی که احساسات لطیف و عاشقانه ی بسیاری در خود دارد.

زیبایی شعر با توجه به خط خوشی که با آن نوشته شده بسیار بیشتر شده و حس عمیق میان کلمات خود را به مخاطب به خوبی القا می کند.

این وکتور کاربردهای بسیاری نیز دارد، مثلا :

  • چاپ بر روی تیشرت
  • چاپ بر روی ماگ
  • قاب و تابلو برای منازل و محل کار
  • چاپ به عنوان استیکر دیواری

با دریافت این طرح می توانید از کاربردهای بسیار آن استفاده کرده و طرح های خود را با شعر و خط خوش مزین نمایید.

این طرح چه به عنوان استیکر دیواری، چه برای چاپ بر روی اجسام مختلف و چه برای تابلو و قاب انتخابی مناسب است هم به دلیل شعر زیبایی که نوشته شده است و هم به دلیل خط زیبایی که شعر را بر روی کاغذ آورده.

مشخصات فنی وکتور شعر تو مرا جان و جهانی

این وکتور در ابعاد و رزولوشن نامحدود با فرمت EPS بر روی سایت قرار گرفته است،این فایل به صورت لایه باز پس از خرید به شما ارائه خواهد شد.

مزیت لایه باز بودن فایل وکتور شعر این است که می توانید با استفاده از نرم افزار ایلاستریتور طرح را مورد تغییر و ویرایش قرار دهید تا طرح را مطابق با خواست خود استفاده نمایید.

با مراجعه به سایت تربچه، ارائه دهنده ی انواع طرح های خوشنویسی دستی می توانید به سادگی از میان بیش از ده ها طرح، طرحی مطابق با سلیقه ی خود را انتخاب و خریداری نمایید

ارسال دیدگاه

قیمت : 30,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام